Érdekes fejleményeket mutatott be a Vanguard a multiplayer reveal eventje.

Miközben a CoD Vanguard alapmechanikája ugyanolyan gördülékenynek tűnik, mint bármelyik korábbi évben, a Sledgehammer Games új címében található rengeteg „casual-barát” erősítés minden eddiginél érezhetőbben

csökkenti a képességbeli különbségeket.

A hónapok óta tartó várakozás után végre megkaptuk az első valódi betekintést a Vanguard többjátékos módjába, még a közelgő béta előtt. Bár a Champions Hill már adott egy kis ízelítőt, ez a játékteszt azonban két teljes órát mutatott be nekünk különböző pályákkal és módokkal, hogy lássuk, hogyan alakulnak a dolgok, ahogy közeledik november 5-e.

Már az első spawntól kezdve nyilvánvalóvá vált, hogy a Vanguard az eddigi legmutatósabb Call of Duty-címek közé tartozik (legalábbis a játékosok túlnyomó része szerint). Bár ez a mutatós látvány egyre kevésbé volt releváns, ahogy a játékmenet frusztrációi beszivárogtak és a problémák megakasztották az élményt.

Viszont lehetetlen volt nem érezni a Vanguard újdonságainak casual hatását. Már csaknem elmúltak azok az idők, amikor a fegyveres ügyesség és a játékérzék volt a lényeg.

De miben kedvez a Vanguard a casual játékosoknak?

Túl erős a recoil? Most már nem feltétlenül kell a fegyvered tartásán dolgoznod, hiszen a Vanguard az idei Gunsmith-t illetően egy új szintre lép, és fegyverenként 10 tartozékot kínál, ami jelentős előrelépést jelent az előző években látottakhoz képest.

Míg egyes darabok kisebb statisztikai javulást biztosítanak, mások az egész játékot megváltoztató előnyökkel járnak.

Vegyük például a lőszertípusokat. Miért használnál hagyományos töltényeket, ha fel tudod fejleszteni a fegyveredet, és robbanó vagy tüzes lőszert is használhatsz helyette? Ez nem csak a fegyvered halálosságát erősíti nagy mértékben, de idővel még extra sebzést is okoz.

A Weapon Proficiency (Fegyver Perkek) tovább növeli ezt a casual-barát érzést, még több „erősítéssel”.

A Vital egy olyan konkrét lehetőség, amely kiemelkedett, miközben az SMG-ket tesztelték. Ez a Gunsmith választás önmagában megtöri a CoD alapjait – azáltal, hogy a kritikus hitboxokat kibővíti az ellenfél célpontjain, a fejlövések már nem is szükségesek a legnagyobb sebzéshez a Vanguardban.

Ezek az alapvető játékmenet-rendszerek látszólag ártalmatlan változtatásai drasztikus, átfogó hatással vannak a Vanguard multiplayer élményére. Egyre kevésbé érezzük úgy, hogy az egyéni képességeink számítanak a játékban. Ehelyett bárki elboldogulhat hála ezeknek az olcsó buffoknak és alapvető módosításoknak, melyek biztosítják, hogy mindenki megkapja a méltányos részét a gyilkolásból.

Mi lesz így a Warzone-nal?

Mivel a Vanguard-ban akár 10 attachmentet is felszerelhetünk, amelyek közül sok darab ráadásul obszcén módon erős is, kérdéses, hogy a Sledgehammer hogyan egyensúlyozhatja ki majd a Vanguard fegyverzetét, amikor eljön az ideje, hogy a Warzone-ba integrálja.

Összességében tehát: Ha csak egy agyatlan csatatérre vágysz, ahol ámokfutást rendezhetsz, akkor csak bátran. 

https://leet.hu/shop/back2school/

×