Lehet, hogy egy fokkal mélyebben gyökerezik a konfliktus forrása.

A crossplay funkció kétélű fegyver a fejlesztők kezében. Egyrészt a különböző platformot választó baráti társaságok így egy meccsben tudnak szórakozni, így garantáltan telítve lesznek a szerverek éjjel-nappal. Másrészt azonban a PC és konzol játékosok közötti funkcionalitási és játékmechanikai gondok sajnos egyre gyakrabban előjönnek, melyek megkérdőjelezik a rendszer jelenlegi működését.

Console vs. Console Crossplay needs to come on in
by inCODWarzone

Az olyan alapvető különbségek, mint az eltérő FPS szám vagy épp a konzolon nem állítható FOV érték alapból felvet pár kérdést, de a játékosok tudják mire vállalkoznak, mikor leteszik az adott platform mellett a voksukat. A PC játékosok sokszor azonban kiakadnak a kontrollereken elérhető, néha valóban nevetségesen túlzó aim assist miatt, míg a konzolos felhasználók nehezményezik az őket hátráltató tényezőket.

A fenti, témát boncolgató bejegyzés alatt is pár óra alatt közel 600 hozzászólás gyűlt össze. Több érdekes megfigyelést is tettek a játékosok:

  • Nem is feltétlenül a konzol vs. PC a probléma, hanem a kontroller és egér+billentyűzet párharca. Nem véletlenül játszik sok profi PC-s játékos is valamilyen kontrollerrel.
  • A fenti kijelentés kicsit más közelítésből. Nem a konzolos Aim Assist a probléma, hanem, hogy ez elérhető 240 Hz-es monitorral rendelkező, magas FOV-val rendelkező játékosoknak is, ami már szinte dupla előnynek is felfogható.
  • A konzolos játékosok jelentős része konzol vs. konzol crossplayt szeretne a nyugodtabb játékélmény érdekében, illetve így kevesebb eséllyel futnának bele csalókba,

Szerintetek milyen megoldással lehetne még javítani a problémán?

https://leet.hu/shop/back2school/

×