A BillKiller platform üzemeltetői szerint a magyar felhasználók nagyon ritkán váltanak díjcsomagot, pedig nagyon sokat spórolhatnának.

Bár mindenkinek van már mobilja, ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy odafigyelünk arra, hogy hogyan használjuk a különböző szolgáltatásokat. Van aki jobban szeret netezni, van, aki sokat telefonál, mások pedig csak játszanak a mobilon. Ám a díjcsomagváltást javasló BillKiller szerint a magyarok nem figyelnek oda arra, hogy szokásaik szerint fizessenek.

Így tízezreket buknak a magyar mobilhasználók.

Kép: HWSW

A BillKiller elemzéséből kiderült, hogy a magyarok kevesebb mint egy harmada foglalkozik azzal, hogy szokásai alapján milyen díjcsomagot fizet. Sokan a számlát sem ellenőrzik, minden ötödik ember csak akkor, ha úgy érzi, hogy túl magas a számla, vagy ha lemerült a mobilnet. Sőt: olyanok is akadnak, akik azt sem tudják, hol vagy hogyan tudják ellenőrizni, hogy mi és mennyit használnak.

Az első 1 823 BillKiller ügyfélnek átlagosan évi 55 036 forint megtakarítást kalkulált az applikáció.

Így persze az is előfordul, hogy többet fizetünk, mint amúgy kellene. Pedig az odafigyeléssel, a különböző ajánlatok átnézésével, és díjcsomagváltással sokat spórolhatnánk. A felhasználók jelentős része rendszeresen túl is lépi havi költségkereteit: 35%-uk legalább alkalmanként többet fizet a mobilhasználatáért havi csomagdíjánál, ebből pedig 4% vallotta azt, hogy ez rendszeresen, minden hónapban problémát jelent.

Persze az is probléma a cég szerint, hogy sokan össze sem tudják hasonlítani a szolgáltatók különböző ajánlatait, és nehéz kiszámolni, hogy a szokások alapján melyik díjcsomag vagy szolgáltató a legmegfelelőbb.

Te odafigyelsz a díjcsomagodra és a mobilhasználati szokásaidra?

https://leet.hu/?s=ICESHARK&post_type=product

×