A Leauge of Legends 11.16-os frissítése rengeteg játékbeli változtatást hozott több hősre is, de ezt mind a játékosok érdekében.

A League of Legends 11.16-os patchje rengeteg egyensúlyi változásokkal és néhány nagyobb frissítéssel érkezik, amelyek drasztikusan befolyásolják majd a metajátékot.

A nyári szünet miatti hosszú három hét után a Riot nyilvánosságra hozta a League of Legends 11.16-os frissítéssel érkező összes változást, amely várhatóan augusztus 12-én érkezik az élő szerverekre.

Mivel lassan véget ér a Rise of the Sentinels esemény, ez az új patch rengeteg egyensúlyi változást tartalmaz majd a jelenlegi meta sok legjobb bajnoka körül, azonban a Riot arra is szakított egy kis időt, hogy két jól ismert karaktert is átdolgozzon, akik a bot lane körül „szenvedtek”.

11.16-os javítás: Sona és Karma jelentős frissítése

Ennek a patchnek a legnagyobb változásai a Sona és Karma nagyobb frissítései lesznek, két olyan bajnok, akik kiváló supportként, de az utóbbi patchekben alulteljesítő teljesítményt nyújtottak, ami a rangsorolt várólisták és a kompetitívek pick- és győzelmi arányaiban is megmutatkozik.

Sona

„Sona mostantól egy halmozódó mechanikát fog használni, amely jutalmazza bizonyos képességek használatát, és végső soron gyakrabban férhet hozzá a Crescendóhoz.”

Passzív – Erőakkord

Új: Gyorsítva Sona alapképességei végleges gyorsítva jelzőket biztosítanak számára. Jelzőnként +0,5 tartós alapképesség-gyorsítást kap, legfeljebb 60 alapképesség-gyorsításig. Amikor 60 alapképesség-gyorsítással rendelkezik, további gyorsítva jelzők helyett 1,5 másodperccel csökken a végső képessége töltési ideje.

Új: Tartsd ki a hangot – Mostantól az újjáélesztések után is megmarad (Mint például Zilean végső képessége vagy az Őrangyal).

Q – A bátorság himnusza

  • Költség: 75/80/85/90/95 mana ⇒ 50/55/60/65/70 mana

Új: Minden lövedék – Mostantól az ellenséges hősöket eltaláló minden lövedék után kap egy gyorsítva jelzőt.

Eltávolítva: Aura manavisszatöltése – Mostantól nem nyersz vissza 30 manát aktiválásonként, ha egy szövetséges megkapja a bátorság himnusza auráját.

W – A kitartás áriája

  • Költség 105/110/115/120/125 mana ⇒ 80/85/90/95/100 mana

Új: Minden új pajzs – A kitartás áriájának aurája mostantól egy gyorsítva jelzőt ad, valahányszor gyógyítasz egy sérült szövetségest, vagy megóvsz egy szövetségest legalább 25–125 sebzéstől az aura pajzsával.

Eltávolítva: Aura manavisszatöltése – Mostantól nem nyersz vissza 30 manát aktiválásonként, ha egy szövetséges megkapja a kitartás áriájának auráját.

E – A fürgeség dala

  • Költség 90 mana ⇒ 65 mana

Eltávolítva: Aura manavisszatöltése – Mostantól nem nyersz vissza 30 manát aktiválásonként, ha egy szövetséges megkapja a fürgeség dala auráját.

R – Crescendo

Eltávolítva: Képességek töltési idejének csökkentése – Mostantól nem csökkenti Sona alapképességeinek töltési idejét.

Új: Rajtad tartom a szememet – Mostantól a hősöket, minionokat és szörnyeket találja el.

 

Karma

Passzív – Tűzgyűjtő

  • Eltávolítva: Találatkori töltésiidő-csökkentés – Mostantól nem csökkenti 1 másodperccel a Mantra töltési idejét, ha ellenséges hőst támad az alaptámadásával
  • Képességekből Eredő Töltésiidő-csökkentés: 2/3,5/5 Másodperc (Az 1./6./11. Szinten) ⇒ 5 Másodperc

Q – Belső láng

  • Alapsebzés: 90/135/180/225/270 ⇒ 70/120/170/220/270
  • Töltési idő: 8/7,5/7/6,5/6 másodperc ⇒ 9/8/7/6/5 másodperc
  • Költség: 55 mana ⇒ 45 mana

Q2 – Lélekláng

  • Kezdeti sebzés: 25/75/125/175 ⇒ 40/100/160/220

E – Inspiráció

  • Alappajzs: 80/120/160/200/240 ⇒ 80/125/170/215/260
  • Bónusz mozgási sebesség: 40/45/50/55/60% ⇒ 40%
  • A dac a közeli szövetséges hősökre ható erősítései a teljes pajzs 30%-a, 100% bónusz mozgási sebesség ⇒ a teljes pajzs 30%-a, 30% bónusz mozgási sebesség

Diana

Passzív – Holdezüst Penge

  • Sebzés nem hatalmas szörnyek ellen 300% ⇒ 250%

Fiora

E – Kardforgatás

  • Töltési Idő: 11/9,5/8/6,5/5 Másodperc ⇒ 11/10/9/8/7 Másodperc

IV. Jarvan

Passzív – Hadi Ritmus

  • Sebzés: A Célpont jelenlegi életerejének 8%-a ⇒ A Célpont jelenlegi életerejének 10%-a

R – Kataklizma

  • Bónusz sebzési arány: 150% Sebzés ⇒ 180% Sebzés

Jhin

W – Kivirágzás

  • Sebzés: 50/85/120/155/190 ⇒ 60/95/130/165/200

R – Halál Négy Felvonásban

  • Minimális sebzési arány: 20% Sebzés ⇒ 25% Sebzés

Lee Sin

W – Vasakarat

  • Életvarázs: 10/15/20/25/30% ⇒ 5/10/15/20/25%

Lulu

W – Szeszély

  • Töltési idő: 15/14/13/12/11 másodperc ⇒ 16/15/14/13/12 másodperc

R – A vadon szava

  • Töltési idő: 110/95/80 másodperc ⇒ 120/100/80 másodperc

Maokai

Worldbreaker Maokai

Passzív – Elszívó varázs

  • Gyógyítás: 5–65 (+5–13% maximális életerő) (az 1–18. Szinten) (a gyógyítás és az erősödés hibáI miatt) ⇒ 5/15/25/35/45/55/65 (+7/8,5/10/11,5/13/14/15% maximális életerő) (az 1./6./9./11./13./15./17. Szinten)

E – Facsemete

  • Robbanás sebzése 25/50/75/100/125 (a célpont maximális életerejének +7/7,25/7,5/7,75/8%-a (+ 0,8% minden 100 varázserő után)) ⇒ 20/45/70/95/120 (a célpont maximális életerejének +7/7,25/7,5/7,75/8%-a (+ 0,7% minden 100 varázserő után))

Nunu

Alapértékek

  • Mozgási sebesség 340 ⇒ 345

E – Hógolyótűz

  • Hógolyónkénti sebzési arány: 6% varázserő ⇒ 10% varázserő
  • Sebzési arány összesen: 54% varázserő ⇒ 90% varázserő

Shaco

Eltávolították a Q narancssárga füsteffektusát.

Az R hibajavításai.

R – Hallucináció

  • Őrszem – A klón útkeresési hibajavítása ha Shaco klónja megöl egy őrszemet, mostantól nem írja felül az összes utasítást, hogy újra és újra megkíséreljen visszatérni Shacóhoz.
  • Tétlenség – A klón útkeresési hibajavítása ha Shaco klónja nem kap további utasítást tíz másodpercig, mostantól nem tér vissza Shacóhoz.
  • Őrszem – Arannyal kapcsolatos hibajavítás a Shaco klónja által megölt őrszemek mostantól helyesen Shacónak érnek aranyat.
  • A klón halálakor bekövetkező robbanás ha Shaco klónja visszavert sebzéstől hal meg, mostantól helyesen kicsi dobozokká robban szét.

Sivir

W – Pattanó csillag

  • Sebzési arány 30/40/50/60/70% sebzés ⇒ 30/45/60/75/90% sebzés

Tahm Kench

Passzív – Ízelítő

  • Alapsebzés: 12–60 (az 1–18. Szinten) ⇒ 8–60 (az 1–18. Szinten)

Q – Nyelvcsapás

  • Alapgyógyítás: 15/20/25/30/35 ⇒ 10/15/20/25/30

Vladimir

Passzív – Karmazsin paktum

  • Varázserő => Bónusz életerő átalakítás 140% ⇒ 160%
  • Bónusz életerő => Varázserő átalakítás 2,5% ⇒ 3,3333333%

Xin Zhao

Alapértékek

Sebzés 66 (1. Szint) ⇒ 63 (1. Szint)

Ziggs

Alapértékek

  • Mana: 420 (1. Szint) ⇒ 480 (1. Szint)

E – Hextikus aknamező

  • Alapsebzés aknánként: 40/75/110/145/180 ⇒ 30/70/110/150/190
  • Lassítás: 30/35/40/45/50% ⇒ 10/20/30/40/50%

Tárgyak

Fekete Pecsét

  • Rémület – Varázserő dicsőség jelzőnként: 5 ⇒ 4
  • Halál esetén elvesztett dicsőség jelzők: 4 ⇒ 5

Megváltás

  • Az intervenció gyógyítása: 180–360 (a szövetséges szintjétől függően) ⇒ 200–400 (a szövetséges szintjétől függően)
  • Az intervenció töltési ideje: 120 másodperc ⇒ 90 másodperc

Hibajavítások és kényelmi változások

  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Warwick R – Összekarmolás képessége idő előtt megszakadt, ha a célpont Átvillanást használt.” 
  • „A hősök mostantól megkapják a kék erősítést, ha „zombi állapotban”, például Sion Passzív – Dicső halál képességének hatása alatt ölik meg a Kék Gólemet (a vörös erősítést eddig is meg lehetett így szerezni).”
  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a játékosok elvesztették a vörös vagy kék erősítésüket nem hatalmas dzsungelszörnyek kivégzésekor.”
  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a hősökért járó vérdíj értéke nem állt vissza nullára az eredményjelzőn a vérdíj megszerzése után.”
  • ” A Gébicskarom eszköztippjében mostantól helyesen jelenik meg az ellenfeleknek okozott sebzés.”
  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt ha azelőtt váltja vissza vagy adja el valaki az Acél vállvértet, hogy megvenné és aktiválná az Ereklyepajzsot, mindkét tárgy erősítései megjelentek az erősítéssávon.”
  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt a játékos oda tudott teleportálni egy lerombolt toronyhoz, ha a teleport varázslásából már csak 0,3 másodperc volt hátra.”
  • „Kijavítottunk egy hibát, amely miatt Tryndamere W – Megfélemlítése nem járult hozzá a Napfogyatkozás Kelő hold hatásához, ha az ellenséges hős felé nézett.”
  • „Az Árnypallos mostantól nem okoz bónusz sebzést az őrszemeknek, ha sebezhetetlenek (mert épp hozzájuk teleportál valaki).”

Ez egy elég hosszú lista lett, de remélhetőleg ezek a változtatások jobb játékot eredményeznek az összes játékos számára, lehet az ranked vagy csak casual play.

https://leet.hu/?s=sharksale&post_type=product

forrás: leagueoflegends

×