50%-os FPS növekedésre is számíthatunk a mérések alapján - Így kapcsolhatod be az R6S DLSS funkcióját
Nem hazudott az Nvidia.
Nem hazudott az Nvidia.
Nem hazudott az Nvidia.
A Ubisoft június elsején bejelentette, hogy az Nvidia Reflex technológiája után a DLSS opció is végre megérkezik a Rainbow Six Siege játékba, így az RTX szériás kártyák tulajdonosai örülhetnek. Ez főképp a nagy felbontású és nagy képfrissítési monitorokon jöhet majd jól, hiszen a többlet FPS sokkal simább játékélményt biztosíthat majd.
Mi is az a DLSS?
Az RTX kártyák bevezetésével jelent meg a játékokban, gyakorlatilag egy AI-val felturbózott dinamikus/csökkentett felbontásról beszélünk. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Mindeközben persze kellemesebb FPS értékeket érünk el, hiszen alacsonyabb felbontáson számolt csak a videókártyánk.
A hétfőn megérkezett Y6S2 frissítésben élesedett is az opció, mely az NVIDIA mérései alapján eléggé ígéretesre is sikerült. Nézzük is hogy állíthatod be!