Jelentős változásokra számíthatunk ha megérkezik éles szerverekre is a frissítés.

Nem olyan rég érkezett meg teszt szerverre a Rainbow Six Siege Y5S4.3 frissítése. A fejlesztők nem sokkal később nyilvánossá is tették a changelogot, melyből kiderült, hogy rengeteg Operatorhoz és néhány tárgyhoz is hozzányúltak a Ubisoftnál.

Nézzük is ezeket a változásokat!

Operatorok

ASH

  • Csökkent a Breaching Round robbanási sebzésének a hatótávolsága 3.5 méterről 2 méterre.

BUCK

  • 26-ről 30+1-re nőtt a shotgun töltényeinek száma.
  • Hard Breach Charge-ot használ, az eddigi Claymore helyett.

ECHO

  • 3 másodpercről kettőre csökkent a Yokai drón felszállási cooldownja.
  • 0.5mp-re csökkent 2 másodpercről az az animáció, amikor nem sikerült a mennyezetre tapadnia a Yokai drónnak.
  • 20 másodpercről 16-ra csökkent a Sonic Burst cooldownja.

ELA

  • Mostantól nem lesz ellenálló a Concussion effektre.
  • DBNO állapotban nem kapunk „extra” aknát.

KALI

  • A CSRX 300 alapsebzése ezentúl 122 lesz.
  • 25 méteren belül 100%-ot sebez a fegyver, majd ezután lineárisan csökken a távolság arányában 35 méterig (ekkor 80%-ot, 97.6-ot sebez).

LESION

  • Lekerült az 1.5x scope a T-5-ről.

LION

  • Hard Breach Charge helyett Claymore-t használ ezentúl.

MELUSI

  • Lekerült az Angled Grip az MP5-ről.

MIRA

  • Lekerült az 1.5x scope a Vector.45 ACP-ről.

ZOFIA

  • Mostantól nem lesz ellenálló a Concussion effektre.
  • Eltávolították a Withstand-et.
  • Az Impact gránát ezentúl 3 méter helyett csak két méterig sebez.

Tárgyak

BALLISTIC SHIELDS

Többé nem büntet a játék a Guard Break animáció alatt. A Guard Break alatti Camera Penalization értékét nullára állították, gyakorlatilag kivették a játékból.

HARD BREACH

  • Az elhelyezési ideje 3 másodperc helyett kettőre csökkent.
  • Az aktiválási ideje pedig 6 másodpercről ötre.

RECOIL

  • Az alábbi fegyverek visszarúgása sokkal kezelhetőbb lett: ARX, C8, M1014, TCSG12.

Mit szóltok a változásokhoz?

https://leet.hu/page/3/?s=Shark&post_type=product

×