Jelentős változásokra számíthatunk ha megérkezik éles szerverekre is a frissítés.
Nem olyan rég érkezett meg teszt szerverre a Rainbow Six Siege Y5S4.3 frissítése. A fejlesztők nem sokkal később nyilvánossá is tették a changelogot, melyből kiderült, hogy rengeteg Operatorhoz és néhány tárgyhoz is hozzányúltak a Ubisoftnál.
Nézzük is ezeket a változásokat!
Operatorok
ASH
- Csökkent a Breaching Round robbanási sebzésének a hatótávolsága 3.5 méterről 2 méterre.
BUCK
- 26-ről 30+1-re nőtt a shotgun töltényeinek száma.
- Hard Breach Charge-ot használ, az eddigi Claymore helyett.
ECHO
- 3 másodpercről kettőre csökkent a Yokai drón felszállási cooldownja.
- 0.5mp-re csökkent 2 másodpercről az az animáció, amikor nem sikerült a mennyezetre tapadnia a Yokai drónnak.
- 20 másodpercről 16-ra csökkent a Sonic Burst cooldownja.
ELA
- Mostantól nem lesz ellenálló a Concussion effektre.
- DBNO állapotban nem kapunk „extra” aknát.
KALI
- A CSRX 300 alapsebzése ezentúl 122 lesz.
- 25 méteren belül 100%-ot sebez a fegyver, majd ezután lineárisan csökken a távolság arányában 35 méterig (ekkor 80%-ot, 97.6-ot sebez).
LESION
- Lekerült az 1.5x scope a T-5-ről.
LION
- Hard Breach Charge helyett Claymore-t használ ezentúl.
MELUSI
- Lekerült az Angled Grip az MP5-ről.
MIRA
- Lekerült az 1.5x scope a Vector.45 ACP-ről.
ZOFIA
- Mostantól nem lesz ellenálló a Concussion effektre.
- Eltávolították a Withstand-et.
- Az Impact gránát ezentúl 3 méter helyett csak két méterig sebez.
Tárgyak
BALLISTIC SHIELDS
Többé nem büntet a játék a Guard Break animáció alatt. A Guard Break alatti Camera Penalization értékét nullára állították, gyakorlatilag kivették a játékból.
HARD BREACH
- Az elhelyezési ideje 3 másodperc helyett kettőre csökkent.
- Az aktiválási ideje pedig 6 másodpercről ötre.
RECOIL
- Az alábbi fegyverek visszarúgása sokkal kezelhetőbb lett: ARX, C8, M1014, TCSG12.
Mit szóltok a változásokhoz?