Dolgozói esportversenyeket hirdet a McDonald's és a Gen.G
Igazán komoly partnerségekről számolhatunk most be. A McDonald’s a dolgozóinak rendez exkluzív versenyt, míg az Aldi és a Lidl is esportérzékeny lett.
Igazán komoly partnerségekről számolhatunk most be. A McDonald’s a dolgozóinak rendez exkluzív versenyt, míg az Aldi és a Lidl is esportérzékeny lett.
Igazán komoly partnerségekről számolhatunk most be. A McDonald’s a dolgozóinak rendez exkluzív versenyt, míg az Aldi és a Lidl is esportérzékeny lett.
A Gen.G úgy döntött, hogy indít egy tesztesemény-sorozatot. Partnerségbe léptek a McDonald’s dél-kaliforniai központjával, akikkel karöltve versenyeket kívánnak rendezni a jövőben.
Ráadásul nem is akármilyen versenyek fognak születni.
Los Angelesben, San Diegóban, valamint Palm Springsben lehet majd számítani az első hullámra. Több esportcím is helyet kap majd a több héten keresztül zajló eseményeken. Ami viszont érdekessé teszi az egész történetet, az a speciális versenyágazat. A közös rendezvényen ugyanis
lesz kizárólag McDonald’s dolgozóknak fenntartott kvalifikációs torna is.
Az eseményen kiemelt figyelmet fog kapni emellett az NBA 2K21 All-Star versenye, amit három naposra terveznek a szervezők.
Úgy fest, hogy egyre többen nyitnak mostanában az esportok felé. Most a McDonald’s és a Gen.G partnerségéről beszélünk, de az Aldi és a Lidl is szeretne egy szeletet az esportból. A napokban ugyanis a két vállalat bejelentette, hogy a jövőben az SK és a Vitality csapatokkal fognak együtt dolgozni.
https://www.youtube.com/watch?v=KZRoMR3ULwQ&feature=emb_title
Arról nem is beszélve, hogy egyre több hivatalos ruházati márka öltözteti az esportolókat. A „no-name” műszálas mezeket idővel Puma, Nike és Adidas cuccok fogják felváltani, ha így haladunk…