Igazán komoly partnerségekről számolhatunk most be. A McDonald’s a dolgozóinak rendez exkluzív versenyt, míg az Aldi és a Lidl is esportérzékeny lett.

A Gen.G úgy döntött, hogy indít egy tesztesemény-sorozatot. Partnerségbe léptek a McDonald’s dél-kaliforniai központjával, akikkel karöltve versenyeket kívánnak rendezni a jövőben.

Ráadásul nem is akármilyen versenyek fognak születni.

Los Angelesben, San Diegóban, valamint Palm Springsben lehet majd számítani az első hullámra. Több esportcím is helyet kap majd a több héten keresztül zajló eseményeken. Ami viszont érdekessé teszi az egész történetet, az a speciális versenyágazat. A közös rendezvényen ugyanis

lesz kizárólag McDonald’s dolgozóknak fenntartott kvalifikációs torna is.

Az eseményen kiemelt figyelmet fog kapni emellett az NBA 2K21 All-Star versenye, amit három naposra terveznek a szervezők.

Úgy fest, hogy egyre többen nyitnak mostanában az esportok felé. Most a McDonald’s és a Gen.G partnerségéről beszélünk, de az Aldi és a Lidl is szeretne egy szeletet az esportból. A napokban ugyanis a két vállalat bejelentette, hogy a jövőben az SK és a Vitality csapatokkal fognak együtt dolgozni.

 

Arról nem is beszélve, hogy egyre több hivatalos ruházati márka öltözteti az esportolókat. A „no-name” műszálas mezeket idővel Puma, Nike és Adidas cuccok fogják felváltani, ha így haladunk…

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×