Dr Disrespect megmondja, mit tanulhatna még a Warzone fejlesztője
Dr Disrespect sosem tartja magában, ami a kis lelkét nyomja.
Dr Disrespect sosem tartja magában, ami a kis lelkét nyomja.
Dr Disrespect sosem tartja magában, ami a kis lelkét nyomja.
Dr Disrespect soha nem tartja meg a véleményét a nagy játékokról, és ugyanez vonatkozik a Warzonera is: rámutatott, hogy a játék fejlesztői tanulhatnának egy-két dolgot az Escape from Tarkovtól.
Az EFT népszerűségét tekintve az elmúlt 12 hónapban eléggé hullámvölgyek övezték az utat. Nagyobb streamerek igyekeztek tovább vezetni a sikereit a játéknak. Az egyik ilyen személyiség Doc volt, aki többször is a Tarkovval szórakoztatta nézőit, bár sosem nevezte ki ezt a „main” játékának.
Január 11-i YouTube-közvetítése során arról beszélt, hogy a Warzone hangzása szörnyű
a Tarkovéhoz képest, és olyan mintha 100 méterre lennének tőle az enemyk, közben meg már a háta mögött jelennek meg.
„Egy olyan darab, mint az Escape from Tarkov, ami tökéletes hangzású játék, 500%-kal veri a Warzone audióját – bízz bennem” – mondta. „Hidd el, bármelyik igazi játékos ugyanezt mondaná.”
Az erről történő témázgatás 1:12:48-nál kezdődik az alábbi videóban:
És ez bizony nem az első olyan játék, amellyel Disrespectnek problémája van, már ami az audiot illeti. Szinte minden battle royale játék tűz alá került a Two-Time keze alatt. Korábban ugyanezért gúnyolta a Fortnite-ot, az Apex Legendset és másokat.
Úgy tűnik, hogy az Escape from Tarkov – annak ellenére, hogy nem olyan népszerű játék, mint az Activisioné – valójában elnyerte a tetszését.
Az, hogy a jövőbeni frissítések foglalkoznak-e az általa kiemelt problémával, még várat magára, de addig is legalább élvezhetjük az ingyenes Zombie hetet.