Egy átlagos játékos: Hogyan alakulnak a demográfiai adatok?
Többnyire még mindig él a sztereotípia, miszerint egy átlag játékos egyenlő egy tinédzser sráccal.
Többnyire még mindig él a sztereotípia, miszerint egy átlag játékos egyenlő egy tinédzser sráccal.
Többnyire még mindig él a sztereotípia, miszerint egy átlag játékos egyenlő egy tinédzser sráccal.
Ez a kép az évek során egy bizonyos rétegben töretlenül megmaradt. Részben a reklámcégek által, ennek a demográfiai csoportnak az agresszív marketingjének köszönhetően. A hirdetések sokasága alapján úgy tűnhet, hogy a piac egyáltalán nem változott, hiszen gyakran – és egyrészt jogosan – fiataloknak célozzák a hirdetéseket, hiszen tudják, hogy míg egy felnőtt gyakran sajnálja magától az efféle “ajándékokat”, a gyerekeknek, tiniknek sokkal több mindent megvásárolnak a szüleik.
Ahogy arról a GameSparks beszámolt, az okostelefonok térnyerésével azonban a játékosok statisztikája és megítélése drámaian megváltozott. Bár a marketing stúdiók továbbra is a tinik és fiatal férfiak demográfiai igényeit szolgálják, fény derült arra, hogy a játékközönség körülbelül 50 százalékát nők alkotják. Míg a konzol és a PC-s játékosok többnyire elutasítják a mobilpiacot, mint „nem valódi játékot”, mert túlságosan időszakos szórakozás, az előjelzések azt mutatják, hogy a bevétel hamarosan versenyezhet majd az előbbiekkel.
Ti mit gondoltok, felvehetik a versenyt a telefonos játékok például a konzolos játékokkal szemben?
Az ArenaRacer Dark Desert gamer szék megnövelt magassággal, ülőfelülettel és teherbírással rendelkezik, így nincs olyan gamer, akit ne tudna kiszolgálni! Designja tekintve az elegancia és modern vonalvezetés tökéletes ötvözete,... tovább »
129 990 Ft
Olcsó 240 Hz-es gamer monitor testközelből.
Sn0w | jan. 20. 16:30