Ha eddig kételkedtünk abban, hogy miért Lucian kapta az idei év Victorious skinjét, akkor érdemes megnézni az Oracle’s Elixir Worlds statisztikáit.

Most, hogy sajnos erre az évre végeztünk minden komolyabb League of Legends rendezvénnyel, van idő beleásni magunkat a különböző statisztikákba. Minden évben a legfontosabb esemény a Worlds, amit idén Sanghajban rendeztek meg. A Riot Games kitett magáért, sikerült úgy megszerveznie egy 22 csapatos tornát, hogy a koronavírus okozta káosz kellős közepén is LAN-on játszhattak az indulók. Ez volt az idei év egyik legnagyobb esport teljesítménye.

Mindig érdekes nézni a világeseményt, ugyanis minden régiónak saját játékstílusa van. A stílusok ütköztetése pedig mindig sziporkázó meccseket eredményez. Teljesen mindegy, hogy papíron melyek azok a hősök, akik a legjobbnak számítanak, a több hétig tartó esemény mindig kialakítja a saját metáját a döntőre. Ezúttal mondjuk nem volt olyan sokszínű a repertoár, mint korábban, így ki tudtak alakulni a biztos pontok.

Az egyik ilyen az volt, hogy mindenki priorizálta Luciant a kompozíciójában. A miden használt AD hős nagy teret engedett a junglernek és a toposnak, így a legtöbb csapat már a tiltási fázisban megszabadult tőle.

Az Oracle’s Elixir adatai a világbajnokságról

Ezt a statisztika is nagyon jól mutatja. Nem is kaphatott volna jobbkor Victorious skint a karakter, ugyanis a tiltási arányok szerint tényleg a legmeghatározóbb hőse volt a játéknak idén. A világbajnokságon az esetek 78,9%-ban tiltották a csapatok. Ha pedig bent maradt, szinte azonnal választották is. A választási és tiltási aránya 93,4%-on állt meg, vagyis mondhatjuk, hogy párszor elkerülte a játékosok figyelmét Lucian. Az is lehet, hogy a kivételek esetén draft malőr áll a háttérben.

Reméljük a jövő évre tervezett tárgyrendszer módosítások némiképp fellazítják a metát és a játék történetének legsokszínűbb szezonját láthatjuk majd.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×