Veled is előfordult, hogy valaki folyamatosan fejbe kapott füstön keresztül, ezen kívül viszont semmi gyanús nem volt a játékában?

Lévén, hogy a CS:GO egy taktikai FPS játék, minden használati tárgynak nagy jelentősége van. Ilyen például a füstgránát is, mely segítségével folyosókat takarhatunk le, kapukat és ajtókat zárhatunk el és még sorolhatnánk a lehetőségeket.

A játék egyik legbosszantóbb része, mikor valaki egy tökéletesen eldobott füst mögött hal meg. Egyes gránátok betanulása hosszú órákba is telhet, amikor pedig mégis meghalunk mögötte, teljesen haszontalannak tűnik az erre fordított idő.

Sajnos a játéknak már legalább 3 patch óta része volt egy csalás, melynek segítségével teljesen eltüntethettük a füstöt a pályáról.

A kiskaput Richard Lewis mutatta meg a közösségnek, afelől azonban ne legyen senkinek kétsége, hogy már jó ideje használhatják félprofik és gyanúsan jó amatőr játékosok.

Reagált a VALVE

Ugyan a hiba már elvileg régóta bent van, a videó publikálását követően alig 24 órával érkezett is a javítás. Könnyen elképzelhető, hogy a fejlesztők és Richard együtt dolgoztak a hiba javításán, ezért a videó is időzített volt.

A frissítés továbbá jelentős változásokat hozott Mutiny és Swamp pályákon is. Ha érdekel a frissítés teljes tartalma, ide kattintva olvashatod el azt.

Nektek sűrűn volt olyan csapattársatok vagy ellenfeletek, aki gyanúsan jól érezte a füstöket az elmúlt időszakban?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×