Viper, Raze, Brimstone és Cypher képességeihez is hozzányúltak a fejlesztők, de a legtöbb figyelmet az alappisztoly kapta.

Több fronton is változott a Classic, a Valorant játékosok egyetlen alappisztolya. Egyrészt különböző bugfixek, másrészt alapvető változások is jöttek a fegyverhez a 1.04 Patch során. Javították például, hogy a futás közbeni pontatlanság talán kicsit túl sok volt a Classic esetében. Illetve ugrás közben sem egészen úgy működött a fegyver, ahogy kellett volna:

  • A futás közbeni szórás 2.1 lett 3.4 helyett
  • Az ugrás közbeni szórás 2.3 lett 1.9 helyett
  • A séta közbeni szórás 1.9 helyett 1.95 lett
  • Emellett 10% bónusz pontosságot kapott a fegyver egy helyben állva vagy guggolva

4 hős is változott

Raze és Brimstone esetében egyszerű változások érkeztek, eggyel több ulti pont kell a legerősebb képesség aktiválásához. 6 helyett mindkettejüknél ezentúl már 7 pontra lesz szükség. Brimstone esetében egy további változás is bekerült, a Stim Beacon mostantól nem erősíti az ellenfeleket, és számukra nem látszik a körvonala sem.

Cypher esetében is egészen apró a frissítés, de annál fontosabb. A vásárlási idő alatt is felvehető lesz a Cyber Cage.

Leginkább Viper változott, ahogy azt ígérték is a fejlesztők. Mostantól például 15 másodpercet is az ultin kívül tölthet, mielőtt összeomlana az ulti. Emellett az ultiban lévő ellenfelek minimapja eltűnik, és nem segíti infóval a csapattársakat. Változott továbbá a Decay másodpercenkénti csökkentése, 10 helyett már 15-nél járunk.

Az összes változás az eredeti Patch Notes-ban olvasható végig.

Ezt olvastad már?

A Riot Games vizsgálja a VALORANT fejlövéseinek hibáit

×