A support és tank karakterek várakozási ideje jelentősen megnőtt az elmúlt időben, így sok játékos mérgében abbahagyta a játékot.

Érdekes alakult az elmúlt időszakban az Overwatch meccsek várakozási ideje. Egy DPS választás esetében általában többet kellett várni, míg a support és tank karakterek két perc alatt találtak meccset. Úgy tűnik, hogy ez most megváltozott: sok játékos azért fordult el a játéktól, mert tank és support esetében is olykor több mint 10 percet kell várni a sorban.

A probléma ráadásul a játékosok szerint a konzolokat érinti, és akkor kezdődött, amikor a játék legújabb hőse, Echo bekerült.

„PS4-en játszom, általában kevesebb mint 30 másodperc alatt találatot meccset tankként vagy supportként. Ez addig tartott, míg Echo be nem került. Remélem mielőbb javítják a problémát”– írta egy játékos, Aceofspadesx a hivatalos fórumon.

Kép forrása: Blizzard

„Az utolsó frissítés óta a PS4 várólista minden napszakban hosszú, nagyon hosszú. Úgy tűnik, hogy ez DPS esetében is igaz” – írta egy másik felhasználó, a ThirstHeron, aki 12 percet várt, míg tankként játszhatott.

„A matchmaking egyértelműen elromlott. Hosszú a várakozási idő minden szerepnél, magas a ping (150, miközben általában 30) és a csapatok egyértelműen kiegyensúlyozatlanok ”- állítja you_smell_dude.

Bill Warnecke, a Overwatch fejlesztője válaszul annyit mondott, hogy a csapat már igyekezett néhány javítást eszközölni. Közben arra kérték a játékosokat, hogy ha hasonlót tapasztalnak, mindenképp jelentsék.

Hát, valljuk be, ez nem valami sok, de jobb, mint a semmi. Ugyanakkor a sokat várakozó játékosok egyre inkább elfordulnak a játéktól, ami csak hab a tortán, miután számos streamer és profi szintén abbahagyja a játékot, a VALORANT miatt.

Te is találkoztál már hasonló matchmaking problémával?

https://www.facebook.com/groups/overwatchhun/

×