Újabb Clash-hétvége, újabb kliens problémák. A játékosok fortyognak, ismét megnehezítette a játékot a kliens hibás működése.

Évek óta a Clash a League of Legends legszórakoztatóbb „játékmódja”. Biztos vagyok benne, hogy mindenki élvezi, hogy kap egy kis betekintést az esportok világába, ráadásul mindezt – jó esetben – a barátival teheti meg. A díjazástól nem fogjuk a fellegekben érezni magunkat, viszont van egy olyan varázsa a kliensbe épített kupának, ami miatt ezzel nem is igazán foglalkozunk. Néhány óra erejéig mi magunk is profik vagyunk, draftolunk, tervezgetünk és győzelemre törünk. A 10.8-as ciklustól kezdve ráadásul még egy elektronikus vitrinbe is gyűjthetjük a megszerzett kupákat, amiket a profilunkon mutogathatunk a haveroknak.

A gond csak az, hogy a felület nem megfelelő mindehhez.

Sokáig halogatta a Riot Games a Clash megjelenését, mert valamit mindig szétbarmolt a kliensen belül. A játékmódot mára már sikerült stabilizálniuk a fejlesztőknek, viszont a kliens egyre rosszabb állapotban van.

Comment
byu/Capt_Backside from discussion
inleagueoflegends

 

A legutóbbi Clash fordulót is a klienshibák határozták meg, számtalan esetben fordult elő például – többek között az én csapatomnál is -, hogy a draft fázis végén megfagyott a kliens, ami miatt nem tudtak a játékosok karaktert cserélni. Így gyakorlatilag hatalmas káosz kerekedett ki a meccsekből, sokan rossz rúnákkal, nem a saját pozíciójukban versenyeztek.

It actually stayed like this for about 6 minutes and after we all quit everybody got a dodge timer
byu/Nicoolaescu inleagueoflegends

Egy másik, szintén többek által jelentett kliens probléma a tiltási fázisnál jelent meg. Egyik pillanatról a másikra megfagy a kliens, nem érkezik hibaüzenet, de a karaktereket sem engedi kiválasztani a csapatoknak. A chat aktív, viszont érdemben nem történik semmi. Ám ha a játékosok kilépnek, a rendszer megbünteti őket, mintha dodge-olták volna az adott kört.

Napokig folytathatnánk a hibák felsorolását, jelenleg ugyanis temérdek van belőlük. A Riot Games év elején megígérte, az egyik legfőbb prioritást a kliens javítása fogja élvezni 2020-ban, mert már ők is érzik, hogy nincs minden rendben. A baj csak az, hogy valószínűleg ezek a munkálatok is belassultak a koronavírus-járvány miatt. Ez pedig azt jelenti, hogy még jó pár hónapig szenvedni fogunk a Clash-hétvégéken, ugyanis a jelenlegi kliens nem képes elbírni azt az érdeklődést, amit generál a játékmód.

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×