Az átfogó SG nerf után összehasonlítottuk az új változatot a korábbi értékekkel. Nem kell félni, elég erős maradt még így is.

A legutóbbi CS:GO frissítés egyértelműen az SG nerftől volt hangos a játékosok körében. Persze ezen kívül is rengeteg minden változott, mégis ez talán a legfontosabb mind közül. A számokat már megismerhettük a frissítésből, lassabb lövési sebesség és csökkentett pontosság érkezett az SG-hez. De most lássuk, mit is jelent mindez a gyakorlatban?

Sebzés

A játék talán legerősebb fegyvere mindig is az AK-47 volt, így a mérések tekintetében ezzel hasonlították össze a nerf előtti és a nerf utáni SG-t. A számokból tökéletesen kijön, hogy míg a nerf előtt az SG még az AK-nál is jobb volt, mostanra kb egy szintre került a két fegyver.

A páncél elleni, másodpercenkénti sebzés 260-270 környékén mozog, az AK esetében ugyanez a szám 265-275. Érdemes megnézni a nerfelés előtti SG értékeit is, a gyors tüzelési sebesség miatt ott 315-330 volt ugyanez a szám.

Pontosság

Itt is szembetűnő a változás, akár scope-olt, akár scope nélküli állapotban vizsgáljuk az SG-t. A nerf előtti állapothoz képest igazából nem csináltak mást, csak megnövelték a lövések pontatlanságának százalékos értékét. Főleg az első golyó pontosságánál fogjuk ezt megérezni, a hatodik lövésig szinte már árnyalatnyi lesz a különbség az eddigiekhez képest.

Recoil

A megtanulandó Recoil Pattern is átesett pár apró változáson. Főleg a hatodik és nyolcadik lövés közötti minta összeszűkülésére lesz érdemes figyelni a jövőben.

Ahogy ezekből az adatokból is kiderült, kár lenne temetni az SG-t. Pusztán annyi történt, hogy már nem a legerősebb fegyver, hanem az egyik legerősebb lett. Nem OP, csak szimplán erős. Ettől függetlenül továbbra is biztosan lesznek olyan játékosok és stratégiák, ahol jobban teljesít majd egy AK-nál, érdemes tehát megtanulni az újdonságokat.

Nektek bejön a nerfelt SG, vagy inkább mindenki megy vissza a jó öreg AK-hoz?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

 

×