Az Apex Legends új karaktere a 4. évad érkezésével lett aktív gyilkos az Apex Legends terepén. Már az előzetesekből tudni lehetett, hogy igen különleges képességeket kapott, amik bizony eléggé megnehezíthetik az ellenfelek életét. A megjelenés után viszont a játékosok rájöttek, hogy a felélesztő totem képességének -melyet különösen hype-oltak korábban- nincs nagy hatása, így Revenant hamar ki is esett a metából.
A Reswawn vezető fejlesztője, Jason McCord szerint viszont igen „tisztességtelen” képességeket is kaphatott volna a karakter, ha néhány dolgot meghagynak eredeti formájában. A Respawn viszont szerette volna megtalálni az egyensúlyt, hogy a Revenant ne uralkodjon a többi karakter felett.
Ahogy a Dot Esport interjújából kiderül: a Revenant megalkotása egy egyszerű ötlettel indult. Griffin Dean tervező a legendát „Synthetic Shinobinak” (mesterséges nindzsa) nevezte el, még akkor, amikor a játék megjelent. Azonban mivel a fejlesztők célja általában az, hogy kissé megbontsák a metát, hosszú út vezetett addig, míg a Revanant megkapta végső formáját.
Ahogy a fejlesztő mondja: először persze nem így néztek ki a karakter képességei, sokat kísérleteztek, mielőtt bekerült volna a játékba.
„Amire a legjobban emlékszem, az a „Marked of Death” képesség volt. Ez a képesség lehetővé tette volna egy ellenfél jelölését, amivel a csapattársak az egész meccs alatt látták volna a megjelölt ellenfelet” – mondta. A Respwn azonban úgy döntött, hogy ez túl OP lenne és tisztességtelen. Mivel egyes esetekben a meccs igen sokáig elhúzódhat, nem lett volna fer, ha valakit folyamatosan lát az ellenfél.
Revanant eredetileg kapott volna egy igen félelmetes pókmozgásszerű animációt, amikor leguggol.
„Amikor lehajol, előrehozta volna a vállát, és négykézláb mászott volna. Nagyon hátborzongató és félelmetes volt” – meséli McCord. Az animáció azonban befolyásolta a Stelker passzív képességet, ami lehetővé teszi, hogy a Revenant gyorsabban mozogjon, mint a többi karakter. A hátborzongató robotpókot valószínűleg még nehezebb lett volna lelőni, ha az animáció bennmarad.
Nem mellesleg McCord beszélt egy nagyon fontos problémáról. Az, hogy a lelkes rajongók mindenféle információkat ásnak elő a játék fájljaiból, sokszor azért fáj a készítőknek, mert így elveszik a szabad döntés jogát, hogy miként jelentik be azokat a tartalmakat, melyekbe szívüket lelküket beleadták.
így Rayme Vinson előállt egy ötlettel, hogy a negyedik évad mégis meglepetés legyen. Így történt, hogy Forge bekerült a forrásfájlok közé.
„Őszintén szólva nagyon szórakoztató volt félrevezetni az adatbányászokat. Akkoriban úgy érezték a rajongók, hogy leleplezték a következő karaktert és elrontották a meglepetést. Valójában szándékosan szivárogtattunk ki hamis információkat a patch fájlokba. Nem hiszem, hogy korábban más is csinált ilyet” – mondta McCord hozzátéve, hogy Forge egyébként tényleg halott. Még a karakter modellje sem készült el.
Összességében elmondható, hogy ez a módszer precedens értékű és ígéretes Apex trend lehet belőle. A karakterek megalkotása, a történetmesélés, a bejelentések és kiszivárgások hálója kibogozhatatlan. Ezek után vajon mire számíthatunk még?
Ami a Revantatot illeti, talán még változhat a karakter, de jelenleg olyan formában van jelen, ami nem teszi egyeduralkodóvá a csatatéren. A robotgyilkos azonban még okozhat meglepetéseket.
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…
Gábor János 2024.04.02. - A Microsoft tesztel egy új, mesterséges intelligenciával működő chatbotot, ami a…
2024.04.02. –A Warzone Season 3 napokon belül elstartol. Ha minden gördülékenyen lezajlik, akkor már április 3-án,…
2024.04.02. - Az űrkutatás még mondhatjuk, hogy gyerekcipőben jár napjainkban is. Az első, emberrel történő…
Gábor János 2024.04.02. - A magunk részéről nem éreztük fontosnak, hogy április 1-jén kamu hírekkel…
2024.04.02. - Doom, Half-Life, Quake. A 90-es évek mozgalmas évtized volt az FPS játékok tekintetében,…