A Revenant megjelenése óta bebizonyította, hogy milyen halálos fenyegetést jelent az Apex Legends-ben. Most a Respawn vezető fejlesztője arról mesélt, hogy a karakter még durvább is lehetett volna.

Az Apex Legends új karaktere a 4. évad érkezésével lett aktív gyilkos az Apex Legends terepén. Már az előzetesekből tudni lehetett, hogy igen különleges képességeket kapott, amik bizony eléggé megnehezíthetik az ellenfelek életét. A megjelenés után viszont a játékosok rájöttek, hogy a felélesztő totem képességének -melyet különösen hype-oltak korábban- nincs nagy hatása, így Revenant hamar ki is esett a metából.

A Reswawn vezető fejlesztője, Jason McCord szerint viszont igen „tisztességtelen”  képességeket is kaphatott volna a karakter, ha néhány dolgot meghagynak eredeti formájában. A Respawn viszont szerette volna megtalálni az egyensúlyt, hogy a Revenant ne uralkodjon a többi karakter felett.

Ahogy a Dot Esport interjújából kiderül: a Revenant megalkotása egy egyszerű ötlettel indult. Griffin Dean tervező a legendát „Synthetic Shinobinak” (mesterséges nindzsa) nevezte el, még akkor, amikor a játék megjelent. Azonban mivel a fejlesztők célja általában az, hogy kissé megbontsák a metát, hosszú út vezetett addig, míg a Revanant megkapta végső formáját.

Kép forrása: Respawn

Marked of Death

Ahogy a fejlesztő mondja: először persze nem így néztek ki a karakter képességei, sokat kísérleteztek, mielőtt bekerült volna a játékba.

„Amire a legjobban emlékszem, az a „Marked of Death” képesség volt. Ez a képesség lehetővé tette volna egy ellenfél jelölését, amivel a csapattársak az egész meccs alatt látták volna a megjelölt ellenfelet” – mondta. A Respwn azonban úgy döntött, hogy ez túl OP lenne és tisztességtelen. Mivel egyes esetekben a meccs igen sokáig elhúzódhat, nem lett volna fer, ha valakit folyamatosan lát az ellenfél.

Synthetic Nightmare animáció

Revanant eredetileg kapott volna egy igen félelmetes pókmozgásszerű animációt, amikor leguggol.

„Amikor lehajol, előrehozta volna a vállát, és négykézláb mászott volna. Nagyon hátborzongató és félelmetes volt” – meséli McCord. Az animáció azonban befolyásolta a Stelker passzív képességet, ami lehetővé teszi, hogy a Revenant gyorsabban mozogjon, mint a többi karakter. A hátborzongató robotpókot valószínűleg még nehezebb lett volna lelőni, ha az animáció bennmarad.

Kép forrása: Respawn

Adatbányászat

Nem mellesleg McCord beszélt egy nagyon fontos problémáról. Az, hogy a lelkes rajongók mindenféle információkat ásnak elő a játék fájljaiból, sokszor azért fáj a készítőknek, mert így elveszik a szabad döntés jogát, hogy miként jelentik be azokat a tartalmakat, melyekbe szívüket lelküket beleadták.

így Rayme Vinson előállt egy ötlettel, hogy a negyedik évad mégis meglepetés legyen. Így történt, hogy Forge bekerült a forrásfájlok közé.

„Őszintén szólva nagyon szórakoztató volt félrevezetni az adatbányászokat. Akkoriban úgy érezték a rajongók, hogy leleplezték a következő karaktert és elrontották a meglepetést. Valójában szándékosan szivárogtattunk ki hamis információkat a patch fájlokba. Nem hiszem, hogy korábban más is csinált ilyet” – mondta McCord hozzátéve, hogy Forge egyébként tényleg halott. Még a karakter modellje sem készült el.

Összességében elmondható, hogy ez a módszer precedens értékű és ígéretes Apex trend lehet belőle. A karakterek megalkotása, a történetmesélés, a bejelentések és kiszivárgások hálója kibogozhatatlan. Ezek után vajon mire számíthatunk még?

Ami a Revantatot illeti, talán még változhat a karakter, de jelenleg olyan formában van jelen, ami nem teszi egyeduralkodóvá a csatatéren. A robotgyilkos azonban még okozhat meglepetéseket.

https://www.facebook.com/groups/apexhunkozosseg/

×