A gyújtó és a molotov égéstermékeként létrejövő Black Smoke az egyik legzavaróbb dolog a játékban. Ideje lenne megszabadulni tőle.

A sok bosszantó dolog közül talán a Black Smoke az egyik legzavaróbb a CS:GO-ban. A gyújtó gránát és a molotov tüze fölött megjelenő füst ugyanis nem csak hogy zavaró, de a még csak nem is egységes.

Különböző beállítások mellett ugyanis kevésbé láthatóvá válik.

Ezzel pedig jogtalan előnyt ad azoknak, akik magas grafikai beállítások mellett játszanak. Alacsony beállítások mellett szinte átláthatatlan a tűz feletti Black Smoke, magas beállításnál viszont sokkal tisztább a kép.

Alacsony grafikai beállítások alatt egészen pontosan az alábbi értékeket kell beállítani a fenti hatáshoz:

  • Model/Texture Detail – Low
  • Effec Detail – Low
  • Shader Detail – Low
  • Multisampling Anti-Aliasing Mode – None

A megoldás a Black Smoke eltörlése lenne, ami nem is egy nehéz feladat. Az ismert CS:GO modder, Zool pillanatok alatt össze is hozta a dolgot. A videóból tisztán látszik, hogy sem magas, sem pedig alacsony beállításoknál nem jön elő a Black Smoke. És mindkét beállítás mellett pont ugyanannyit látunk a tűz mögötti területből, nem jut tehát jogtalan előnyhöz senki.

 

Az is megoldás lenne persze, ha a Valve eldöntené, hogy melyik beállítás legyen az állandó. Vagyis ha mind alacsony, mind magas grafikai beállítások mellett ugyanúgy nézne ki a játék. A probléma ugyanis a jogtalan előnnyel, és nem magával a füsttel van.

Az FPS zabáló, és rendkívül bosszantó hiba eltörlését egyébként a profik is szorgalmazzák. Gla1ve simán bevállalta, hogy mennie kell. Titeket is lőttek már le a tűz túloldaláról úgy, hogy semmit sem láttatok az ellenfélből?

https://www.facebook.com/groups/huncsgo/

×