Érdekes reklámkampány jelent meg a Fortnite-on belül, a Nemzetközi Vöröskereszt saját Creative játékmódot indított. Elérhető a LifeRun a játékban.

Pár napja megjelent egy előzetes a világhálón, amit a Fortnite rezidens leakerei találtak a játék forrásfájljai között. A videó a LifeRun nevű játékmódhoz készült, amit a Nemzetközi Vöröskereszt készíttetett.

https://www.youtube.com/watch?v=HFn5qON9WFE

 

Ami miatt fontos kiemelni a Creative módban játszható LifeRunt, az a szegmensek közötti átvezető időszak. Ilyenkor a játék ugyanis információval látja el a játékosokat a Vöröskereszt munkájáról. Például amikor az a feladat, hogy bombákat hatástalanítsunk, előtte arról olvashatunk, hogy pontosan mi a feladata az ICRC-nek a háborús övezetekben.

Minden feladat egy-egy „jelenet” a Nemzetközi Vöröskereszt képviselőinek mindennapjából.

https://www.youtube.com/watch?v=-VB4YizZu78

 

Az némiképp érdekes, hogy a háborúellenes-kampánynak is felfogható Nemzetközi Vöröskereszt reklám a Fortnite-ban, a világ egyik leghíresebb lövöldözős játékában bukkant fel. Persze ettől még fontos az üzenet, csak kissé disszonánsnak hat.

A LifeRun játékmódot a Creative-on keresztül, az 1992-1013-9260-as kóddal érhetjük el.

https://www.facebook.com/groups/fortnitehunkozosseg/

×