"Gyógyíts, ne háborúzz!" - A Fortnite-on keresztül kampányol a Vöröskereszt
Érdekes reklámkampány jelent meg a Fortnite-on belül, a Nemzetközi Vöröskereszt saját Creative játékmódot indított. Elérhető a LifeRun a játékban.
Érdekes reklámkampány jelent meg a Fortnite-on belül, a Nemzetközi Vöröskereszt saját Creative játékmódot indított. Elérhető a LifeRun a játékban.
Érdekes reklámkampány jelent meg a Fortnite-on belül, a Nemzetközi Vöröskereszt saját Creative játékmódot indított. Elérhető a LifeRun a játékban.
Pár napja megjelent egy előzetes a világhálón, amit a Fortnite rezidens leakerei találtak a játék forrásfájljai között. A videó a LifeRun nevű játékmódhoz készült, amit a Nemzetközi Vöröskereszt készíttetett.
https://www.youtube.com/watch?v=HFn5qON9WFE
Ami miatt fontos kiemelni a Creative módban játszható LifeRunt, az a szegmensek közötti átvezető időszak. Ilyenkor a játék ugyanis információval látja el a játékosokat a Vöröskereszt munkájáról. Például amikor az a feladat, hogy bombákat hatástalanítsunk, előtte arról olvashatunk, hogy pontosan mi a feladata az ICRC-nek a háborús övezetekben.
Minden feladat egy-egy „jelenet” a Nemzetközi Vöröskereszt képviselőinek mindennapjából.
https://www.youtube.com/watch?v=-VB4YizZu78
Az némiképp érdekes, hogy a háborúellenes-kampánynak is felfogható Nemzetközi Vöröskereszt reklám a Fortnite-ban, a világ egyik leghíresebb lövöldözős játékában bukkant fel. Persze ettől még fontos az üzenet, csak kissé disszonánsnak hat.