Megszokhattuk már az EA-től, hogy az első mindig is a saját pénztárcája lesz. Akár a Battlefront II botrányra gondolunk, akár a FIFA pontokkal való hozzáállásukra egyértelmű a helyzet. A játékosbázis sajnos mindig második helyre szorul, a gazdasági szempontok mögé. Az új ICON lapok megjelenése után most ismét bebizonyította ezt az EA.
Történt ugyanis, hogy bekerült a játékba egy hiba, amivel a december végén megjelenő ICON kártyák gyorsabban kifarmolhatóak.
A hiba senkinek sem ártott, nem kellett hozzá csalni. Lényegében annyiból állt, hogy barátságos meccseken is gyűjthettük a tokeneket, időt spórolva ezzel. Mivel untradeable ICON lapokról beszélünk, a dolog tényleg nem ártott senkinek, csak megkönnyítette a játékosok dolgát.
Amint a FIFA tudomást szerzett róla a közösségi médiában, pár perc alatt ki is javította a hibát. Ezzel pedig elszabadították a poklot. A játékosok ugyanis egyből számon kérték, hogy a játék sokkal zavaróbb hibáit miért nem javította ilyen gyorsan még soha sem az EA?
Igazából teljesen jogos a felháborodás. Amikor olyan hiba kerül a játékba, ami az EA-t károsítja, egyből jön a patch. Amikor azonban olyan hiba bukkan fel, amivel a játékosok járnak rosszul, több napot is késik az update.
És sajnos nem ez az első botrány, pár napon belül.
A nemrég megjelent TOTY Ronaldo lap kapcsán a piac tudatos manipulálásával vádolják az EA-t, lassan ideje lenne egy kicsit meghúzniuk magukat.
2024.04.04. - Aki figyelemmel kísérte az elmúlt hetekben a magyar streamereket, láthatta, hogy igen komoly…
Az elmúlt években a videojátékok és az e-sportok népszerűsége robbanásszerű növekedésnek indult, ezzel együtt megnőtt…
Gábor János 2024.04.04. - Annak ellenére is belevág a Warner Bros. egy ötödik Mátrix film…
2024.04.04. - Most már hivatalos: A PlayStation Portal, amit a Sony eredetileg a PlayStation 5-höz…
Gábor János 2024.04.04. - A japán rendőrség a jelentések szerint letartóztatott egy személyt, akit azzal…
Bódi Dániel 2024.04.03. - Az elmúlt évek egyik legérdekesebb kooperatív sci-fi játéka, a Jump Ship…