Erika „Cashmiir” Haas játékfejlesztő beszámolójábol tudtuk meg, milyen koncepciók merültek fel a Summoner’s Rift átalakítására.

A League of Legends nemrég ünnepelte 10 éves évfordulóját, az ünnepségen pedig több új játékot is bejelentett a Riot Games ami a LoL világára épül majd. Ezen felül a rég óta szinte változatlan Summoner’s Rift-et is átalakították itt-ott.

Az új rendszerben a sárkányok nagy szerepet kapnak és a fajtájuktól függően maga a pálya is átalakul a meccsek során. Habár már hetek óta kint van a változás, még mi is csak barátkozunk az újításokkal, bár már sokan használják mesterien az elsőre feleslegesnek tűnt bot lane kanyart is.

Azonban jó pár ötlete volt még a Riot fejlesztőinek a játék megújítására, amik végül nem kerültek be a játékba különböző indokok miatt. Erika „Cashmiir” Haas bemutatott pár ilyen ötletet blogposztjában.

Első halál bokor

kép forrása: leagueoflegends.com

A fejlesztők mindenképpen változtatni akartak a megszokott bokor rendszeren és útvonalakon, így került szóba az első halál átalakítása. A terv szerint az elsőként meghalt hős holteste alatt egy bokor nőtt volna. Le is tesztelték az ötletet, de túl fura helyzeteket teremtett, ahol az első halált elszenvedő játékos kifejezetten jól járt, így letettek erről az újításról.

„Például, ha meghaltál a saját tornyod alatt, kaptál egy kis bokrot magad alá, ahonnan egész meccs alatt farmolhatsz biztonságban. Nem volt túl jó érzés ez ellen játszani.”

Bébi sárkányok

 

A sárkányok átalakítása hamar biztos iránnyá vált, de a módján sokat gondolkodott a csapat. A baba sárkány ötlet alapján, a játékos a kis szörnyekkel véletlenszerűen találkozhatott a pályán, legyőzésükkel pedig kis előnyökre tehetett szert.

Mozgó Baron és áttérítés

 

A Baron Buff átalakítása is szóba került az ötletbörze során, a játékosok aki birtokolták a buffot beállíthattak soraikba más jungle szörnyeket, akik az oldalukon harcoltak.

„A probléma az volt, hogy nem játékos által irányított ellenfelek ellen játszani csak akkor jó érzés ha ténylegesen el tudod verni őket. A játék az ellenfél elveréséről szól, így a jungle szörnyek áttérítése egyszerűen nem működött.”

Egy másik ötlet szerint, ha egyik csapat sem kereste a harcot a Baronnal, akkor az útnak indult a pályán és kereste a harcot maga, de ez iszonyatosan kaotikussá tette a játékot, így hamar letettek róla.

Neked melyik ötlet tetszett a legjobban?

https://www.facebook.com/groups/lolhungary/

×