A mixeres átállás elgázolta Shroudot, a streamer elveszítette nézői 85%-át
A Twitch királya most Mixeren igyekszik kiépíteni új nézői bázisát, jelenleg nem túl nagy sikerrel.
A Twitch királya most Mixeren igyekszik kiépíteni új nézői bázisát, jelenleg nem túl nagy sikerrel.
A Twitch királya most Mixeren igyekszik kiépíteni új nézői bázisát, jelenleg nem túl nagy sikerrel.
A legtöbben felkapták a fejüket, amikor kiderült, Shroud, a Twitch legnézettebb streamere, exkluzív, több évre szóló szerződést írt alá a Microsofthoz tartozó stream platfrommal, a Mixerrel.
Shroud platformváltása óta eltelt egy hónap, megérkeztek a hivatalos statisztikák, amik alapján határozottan kijelenthetjük, a nézők számának alapján közel sem volt kifizetődő az átállás.
A Stream Metrics kimutatása szerint azok közül a nézők közül, akik Shroudot rendszeresen követték októberben Twitch-en, csupán csak 15% vándorolt át Mixerre a streamerrel úgy, hogy utána vele is maradt egész novemberben. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag követőbázisának 85%-át elveszítette az ex-CSO profi a platformváltással.
Persze ahogy az lenni szokott, közvetlenül az átállás után nagyot ugrott a nézőszáma Shroudnak, csak sajnos mindezt nem tudta tartani egész novemberben, így a követőinek száma azóta is folyamatosan csökken.
Holott bőven lett volna miből gazdálkodnia az amerikai streamernek, ugyanis amíg a Twitchen élőzött, átlagosan 1,6-szer nagyobb volt a nézettsége a csatornájának, mint a teljes Mixernek egy hónapban.
Összességében nyert valamennyit Shroud átigazolásával a Mixer, a streamer ugyanis körülbelül 127 ezer új felhasználót hozott a platformra. Ám ettől még mindig a leggyengébben teljesítő streaming platformja a Mixer a világhálónak, a piac 75.6%-t a Twitch uralja, utána érkezik 17.6%-kal a Youtube Gaming, harmadik helyen 3.7%-kal a Facebook Gaming teljesít, míg sereghajtóként, a maga 3.2%-val a Mixer kullog.