Megjött az idei Youtube Rewind, ami nem csak azt jelenti, hogy megint lesz mit kritizálni, de kiderült néhány statisztika is a videóplatform legnagyobb játékaival kapcsolatban.

Az idei év nagy királya a Minecraft lett a Youtube platformján, több mint 100 milliárdos megtekintéssel. Ezzel egyértelműen legyőzte a szintén nagy népszerűségnek örvendő Fornite-ot – írja a PCGamesn. A statisztikák szerint a Minecraft idén 100.2 milliárdos nézettséget ért el, míg a Fortnite 60.9 milliárdot. Őket követi a Gran Theft Autó (36.9 milliárd), a Garena Free Fire (29.9 milliárd) és a Roblox (29.6 milliárd). A Garena Free Fire egyébként egy battle royale mobiljáték, ami igen népszerű, főleg Brazíliában és Délkelet-Ázsiában.

Az idei YouTube Rewind weboldala megemlíti a PUBG Mobile, a League of Legends, a PlayerUnknown’s Battlegrounds, a Brawl Stars és a Mobile Legends: Bang Bang sikerét is, ám ezekhez sajnos nem tartoznak konkrét számok. Az összes adat október 31-ig értendő, tehát a nézettségi adatok valószínűleg azóta már növekedtek. Érdemes megjegyezni ugyanakkor, hogy a megtekintések számához beletartoznak a videók előtt megjelenő hirdetések is, hiszen a Youtube azokat is megtekintésként kezeli.

A Minecraft sikerének nyilvánvalóan köze lehet ahhoz, hogy nyáron a majdnem legtöbb feliratkozóval rendelkező Youtuber, PewDiePie ismét elkezdett foglalkozni a játékkal. Röviddel PewDiePie Minecraft videójának megjelenése után megszaporodtak a videófeltöltések a témában, így a Minecraft visszatért a legnézettebb játékok élére.

 

Ami azt illeti a Minecraft játékosszámát tekintve is hasonlóan kiemelkedő eredményeket ért el: ma már több mint 480 millió, amibe beletartozik az is, hogy Kínában megjelent egy free-to-play verzió.

Te is Minecraft rajongó vagy?

×