A Respawn Entertainment fejlesztői nemrég bemutatták, hogyan is készült az Apex Legends harmadik évadának mapja, bemutatva annak korai külsejét.

November 27-én az Apex Legends fejlesztői a jelentősebb decemberi frissítés előtt tettek közzé néhány izgalmas információt a harmadik évad munkálatairól. Rodney Reece és Jose Zavala tervezők arról beszéltek, hogyan is készült a World’s Edge map – írja a Dexerto.

Kép forrása: Dexerto

„A legtöbb ember valószínűleg azt gondolja, hogy az új map fejlesztése már a játék korai szakaszában tervben volt, de ez egyáltalán nem igaz. A World’s Edge valójában csak néhány héttel a King’s Canyon fejlesztése után indult el” – mondták.

A map kidolgozása a Capital City-vel kezdődött, mivel a csapat olyan pályát akart tervezni, ami merőben különbözik a King’s Canyon-tól. A tervezők teljesen más battle royale terepet kívántak építeni, aminek része a vonat is. Korábban például egy klasszikus gőzmozdony is tervben volt, ami az alábbi kép jobb felső sarkában látható.

Kép forrása: Dexerto

A World’s Edge létrehozása során a működő vulkán is több kérdést vetett fel. Ahelyett, hogy a vulkánt középre rakták volna, inkább a map szélén, több kisebb lávás rész volt tervben. Sőt, eredetileg sok növény lett volna a területen, de mivel a szándék az volt, hogy ez a terep merőben más legyen, mint a map többi része, a növényeket végül eltávolították.

Kép forrása: Dexerto

A legelső World’s Edge elrendezése az alábbi képen látható. Több olyan rész van itt, ami végül vagy nem került be a végleges változatba, vagy teljesen más módon. A jelenlegi Lava City helyén például egy erdő lett volna, a korai Capital City pedig teljesen át lett alakítva, helyén most Skyhook van.

Kép forrása: Dexerto

„A map elkészítése olyan 14 hónapot vett igénybe, majd 8-9 hónap telt el a végső simításokkal” – tették hozzá a fejlesztők.

Szerinted a mostani, vagy a korai World’s Edge változat a jobb?

https://www.facebook.com/groups/apexhunkozosseg/?ref=pages_profile_groups_tab&source_id=381780045225012

×