A Disney a Hálaadás előtti hétvégére időzítette a Jégvarázs 2 megjelenését. Szerintük ez volt a siker kulcsa.

A 2013-as Frozen átütő siker volt világszerte, így nem csoda, hogy folytatása, a Jégvarázs 2 szintén rekordokat dönt. A film februári előzetesét 116 millióan nézték meg 24 óra alatt, így a nagy érdeklődés senkinek sem volt meglepetés. A Disney nagyot kaszált csupán 7 nap alatt, globálisan összesen 350,2 milliót, amivel a legsikeresebb nyitóhét címét nyerte el az animációs filmek kategóriában. A Jégvarázs 2 IMDb-n jelenleg 7,3 ponton áll, ami jónak számít, de a kritikákat nézve, nem minden néző tetszését nyerte el a történet folytatása.

 

A Disney filmes bevétele idén ezzel hárommilliárd felé került. A Hálaadás előtti időzítés érdekes lépés a cégtől, mivel általában a legtöbb családi filmmel pont az ünnepeket célozzák meg. Cathleen Taff, a Disney franchise menedzsment elnöke szerint zseniális lépés volt egy héttel előbbre hozni a kiadást, a siker kulcsa ez volt.

Az év négy legnagyobb filmje, a Bosszúállók: Végjáték, Az oroszlánkirály, Toy Story 4 és a Marvel Kapitány mind a Disney kasszába folyik, és még idén megjelenik a Star Wars új epizódja a Skywalker kora, amitől szintén nagy bevételt várhatnak.

Ti elmentek megnézni a Jégvarázs 2-t?

×