Az Activision Blizzard 700 milliót keresett mikrotranzakciókból
Ami az elmúlt pénzügyi negyedévet illeti, az Activision Blizzard 700 millió dolláros bevételre tett szert mikroztranzakciókból.
Ami az elmúlt pénzügyi negyedévet illeti, az Activision Blizzard 700 millió dolláros bevételre tett szert mikroztranzakciókból.
Ami az elmúlt pénzügyi negyedévet illeti, az Activision Blizzard 700 millió dolláros bevételre tett szert mikroztranzakciókból.
Az egyik legtöbb bevételt hozó cím ráadásul a Call of Duty: Black Ops 4. Az Activision Blizzard nemrég arról számolt be, hogy a játékon belüli mikrotranzakciók összbevétele 709 millió amerikai dollár volt, a szeptember 30-án véget ért negyedévben. Ez persze soknak tűnhet, de valójában az előző év ugyanezen időszakához képest 31 százalékkal kevesebb pénzt kerestek.
Az egyik sikeres cím a negyedévben a Call of Duty: Black Ops 4 volt mikroztanzakciók tekintetében, miközben a visszaesés egyik oka a Destiny franchise hanyatlása, mely elég nagy kiesést okoz a vállalat számára – írja a Gamespot. Arról nem is beszélve, hogy az Activision mikrotranzakciós stratégiája sok esetben ellentmondásos volt: pont a Black Ops 4 esetében éltek panasszal a játékosok, hogy a cég arra kényszeríti őket, hogy költsenek, ha nyerni akarnak. A nemrég megjelent Modern Warfare kapcsán már a megjelenés előtt ettől féltek a rajongók.
Persze az Activision Blizzard hatalmas cég, így több lehetősége van arra, hogy bevételt szerezzen a mikrotranzakciókból. A mikrotranzakció egyébként óriási üzlet a játékkiadók számára. Korábban a Take-Two arról nyilatkozott, hogy több mint 300 millió dollárt keresett mikrotranzakciókból az utóbbi negyedévben, olyan játékoknak köszönhetően, mint a GTA V vagy a Red Dead Redemption 2.
Te melyik játékban költöttél már valamire?