J. Allen Brack Blizzard-elnök szerint nagyon rosszul kommunikálták az új Diablo mobiljáték, a Diablo: Immortal bejelentését.

Már mostanra szállóigévé lett a „de hát van telefonotok, vagy nincs?” kérdés a Blizzcon színpadán, miután a rajongók kicsit sem lelkesen fogadták a hírt, miszerint az új Diablo játékot kizárólag telefonokra fejlesztik.

Most J. Allen Brack, a Blizzard elnöke a Gamespot-nak adott interjújában védekezett: „rosszul fogalmaztunk, amikor azt mondtuk, a Diablo: Immortal kontextusba helyezi azt, hogy mit gondolunk a jövőről és a mobil platformról.”

„A legfontosabb dolog, ami kimaradt, az az, hogy elsősorban PC-fejlesztők vagyunk és csak ezen felül keresünk olyan platformokat, amelyek játékélménye alátámaszthatja azt, ami számunkra fontos a játékokban.”

Azt is hozzátette, hogy meg lehet tartani a Blizzard értékeket akkor is, ha a monetizációról van szó. „Akik alapvetően PC-n játszanak, azok számára rengeteg rossz hírnevű játék van a mobil platformon. Játszottunk mi is olyan játékokkal, amelyek csak a pénztárcánkat akarták […] és nehéz az embereknek elképzelni, hogy a Blizzard hogy marad majd Blizzard ezen a platformon.”

 

A játék még nem kapott megjelenési dátumot, de jó eséllyel a november 1-2 között megrendezett BlizzCon 2019-en ezt is bejelentik. A trailer már így is 751 ezer dislike-nál jár (29 ezer like mellett), de még egyelőre senki sem látta, milyen játék is lesz a Diablo: Immortal.

Ti hogy álltok ezzel, bíztok a Blizzardban, hogy jó játékot csinálnak mobil platformra, vagy szerintetek ezen a pályán esélytelen jót alkotni?

×