A Twitch.tv a tegnapi napon már új felülettel fogadta a nézőket, de ez csak egy a sok újításból, amit saját eseményükön a TwitchCon-on jelentettek be. A platform a nézők és az előadók feléről is megújul és tovább bővül, hogy mindkét fél érdekei jobban érvényesüljenek.
A streamerek mostantól kereshetnek a csatornájukon játszott reklámokból és bejátszhatnak előrekészített rövid hirdetés szegmenseket is, továbbá lehetőségük lesz kis ablakban futtatni a reklámokat, hogy a nézők továbbra is nézhessék, ami épp történik, de egyben a hirdetést is lássák.
A streamerek új felületet is kapnak, ami megkönnyíti majd az adással kapcsolatos teendőket. A moderátorok is kapnak egy külön platformot, hogy könnyebben végezhessék a munkájukat. A nézők pedig maguktól a streamerektől kaphatnak mostantól különböző hűségpontokat, amik csatornától függően előnyökhöz juttatják őket.
Mivel a TwitchCon csak tegnap kezdődött, így könnyen lehet, hogy további bejelentésekkel is készül a vállalat az esemény alatt.
Bódi Dániel A filmvilág sosem volt még annyira nyitott és szinte mentes a tabutól, mint…
Bódi Dániel 2022. 05. 03. - A fekete lyukak sokáig csak elméletben léteztek, egészen 2019-ig,…
Gábor János 2024.02.04. - Most már bármelyik pillanatban bejelentheti a Warner Bros. és az HBO,…
Gábor János 2024.02.04. - A Pocketpair annak ellenére sem lehet felhőtlenül boldog, hogy az általa…
RP 2022. 07. 11. - A nagy nyári melegek miatt bizony gondok akadhatnak az alapjáraton…
Gábor János 2024.02.04. - Visszataszító húzással lopkodhatja össze az adataidat más böngészőkből az Edge, és…