A 9.14B frissítés próbálja kicsit kiegyenlíteni az erőviszonyokat, a Varázsló-Vad kompozíció újra értelmet nyer!

A Riot Games igyekszik egyensúlyi állapotot kialakítani új játékmódjában, a Teamfight Tactics-ban. Még alig egy hete, hogy kijött az utolsó frissítés, de már meg is kaptuk a következőt. Ez azonban kisebb, mint az előző.

A játék csak akkor tudja majd megvetni a lábát a nagy címek között, ha nem alakul ki egy túl-erős kompozíció, ami mindig győzelemhez vezet. Ebben az esetben ugyanis, mindenki minden meccsben ezt próbálja majd kiépíteni és akinek nem sikerül, úgy érzi majd csak a szerencsén múlnak a vereségei.

A frissítés részletei a eune.leagueoflegends.com hivatalos oldala szerint:

Kritikus csapás sebzése

A kritikus csapás sebzése mostantól összeadódik, nem összeszorzódik. Az orgyilkosok és a Határtalan penge változtatásai mellett a frissítéssel körülbelül 25%-kal csökken az orgyilkosok sebzése, a Határtalan penge pedig végeredményben nem változik.

Adottságok:

Orgyilkos

Kritikus csapás sebzése: 150%/350% ⇒ 125%/350%

Varázsló

Bónusz varázserő: 35/100 ⇒ 45/100

Vad

Támadási sebesség jelzőnként: 8% ⇒ 10%

Elementalista

Gólem életereje: 2500 ⇒ 2200

 

Hősök:

Ahri

Képesség sebzése: 100/175/250 ⇒ 100/200/300

Akali

Életerő: 700 ⇒ 650

Támadási sebesség: 0,75 ⇒ 0,7

Evelynn

1 csillagos sebzés: 50 ⇒ 60

Életerő: 600 ⇒ 550

Mordekaiser

Életerő: 500 ⇒ 550

Poppy

Képesség sebzése: 300/400/500 ⇒ 300/500/700

Rengar

Sebzés: 55 ⇒ 65

Tristana

Támadási sebesség: 0,7 ⇒ 0,65

Volibear

Páncél: 35 ⇒ 30

Támadási sebesség: 0,65 ⇒ 0,55

 

Eszközök:

Elátkozott penge

Aktiválódási esély: 25% ⇒ 20%

A kíváncsiak kedvéért eláruljuk, hogy a Kardtörő aktiválódási esélye 25% lett, a Csitt esélye pedig 50%.

Határtalan penge

Kritikus csapás sebzése: 100% ⇒ 150%

Az Iron Solarik Medálja

Pajzs ereje: 300 ⇒ 200

Minijavítást kapott a múlt héten.

Morellonomikon

Maximális életerővel arányos sebzés: 3% ⇒ 5%

 

×