Elindult a legújabb Rainbow Six: Siege tesztszerver, ahol néhány jelentős nerf lépett életbe, különösen ami a pajzsos operátorokat illeti.

Nem tudom miért, de szerencsétlen vagyok, mert sosem tudok harcolni a pajzsos operátorokkal. Valahogy rendszeresen azt érzem, hogy igazságtalan helyzet, mikor szinte már minden létező módon megszórom az ellenfelemet, amikor pedig kifogy a fegyverem, a pajzsos támadó egyszerűen fejbelő. Valószínűleg csak én vagyok béna, de nem lehet véletlen, hogy sok esetben bannolják rankeden Blitz-et vagy Montagne-t.

Szó mi szó, a pajzsos operátorokat sokan nem szeretik, mármint akkor, ha ellenfél. Használni pont ezen előnyök miatt mások imádják, főleg ha trollkodni akarnak. A tesztszerveren most (végre) azt vizsgálják, hogyan tudnák őket picit gyengíteni. Persze az, hogy a tesztszerveren zajlik valami, nem jelenti azt, hogy a változás garantált.

Kép forrása: Fragoulis Garoufalis

Nézzük viszont a változásokat. Elvileg a pajzs mögüli hip-fire mértéke nőtt, vagyis nehezebb eltalálni valakit csak úgy lövöldözve. Továbbá -és ami talán a legfontosabb- a pajzs közelharc során már nem lesz feltétlenül halálos, inkább arra lesz jó, hogy knockoljuk az ellenfelet.

Szegény Glaz, aki korábban nerfeket kapott, most kicsit fellélegezhet: a mozgás közbeni látás ideje nőtt, 2,5 másodpercről 6 másodpercre. Ezen kívül a sokak által gyűlölt Echo drón hatása is csökkent 10 másodpercről 7-re. Jackal, Maverick, Nokk is változásokon mehet keresztül, ha a tesztszerver változásai végül bekerülnek a játékba. Ezekről mindent megtudhatsz a Ubisoft vonatkozó leírásából.

Szerinted is ideje volt nerfelni a pajzsos operátorokat?

×