2023.09.04. - A Final Fantasy XVI producere, Naoki Yoshida hivatalosan is megerősítette, hogy a csapata elkezdett dolgozni a játék PC…
2023.08.23. - A videojátékfejlesztés bonyolult melónak tűnik és az is. Egy csomó minden elromolhat, ami tönkreteszi az élményt, de akkor…
Amikor életed legjobb videojátékaira emlékszel vissza, akkor persze eszedbe jut egy-egy nehéz küldetés, néhány kivételesen sikerült NPC, vagy az, hogy…
2023.07.10. - A remake-ek általában sokkal izgalmasabbak, mint a remasterek, mert a fejlesztésük gyakran túlmutat a felbontás vagy a framerate…
Elképesztő felhozatal volt nagy bejelentésekből az idei Summer Game Festen, és ha le is maradtál a jó részéről (ekkora mennyiségben…
A játéktervezés egyik legérdekesebb aspektusa, hogy bizonyos dolgok hogyan - és miért - válnak egyfajta szabvánnyá. A Halo óta a…
A The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a legjobb időben érkezett, hogy emlékeztesse a fantasy rajongókat a műfaj…
Bár már nagyon sok országban várják a Final Fantasy 16 megjelenését, úgy tűnik, hogy lesz olyan ország, ahol a gamerek…
A hír igaz: Japánban a Square Enix összeállt a Steamcream nevű céggel, hogy közösen elkészítsék a kifejezetten Final Fantasy 14…
Miközben a száz százalékos kijátszás valóban maratoninak tűnik a 141 órás Assassin's Creed Valhalla és pláne a 178 órás Red…
Legutóbb februárban engedett bepillantást a kulisszák mögé a Sony. Szerencsére április elején megtörték a csendet, így biztosra lehetett tudni, hogy…
Három hónappal a hivatalos megjelenés előtt, köszöni szépen, arannyá vált, vagyis teljesen elkészül a Final Fantasy XVI, amire a 15.…