Ennek valószínűleg kevesen fognak örülni.

Úgy tűnik, az Apple meggondolta magát, ugyanis idáig kifejezetten tiltották, hogy az alkalmazások push értesítések jelenítsenek meg a kijelzőn. Ez viszont április 30-tól megváltozik, ugyanis az óriásvállalat átgondolta az ötletet és mégis engedélyezik itt is a reklámokat a jövőben.

Ez azt jelenti, hogy az értesítési sávban mostantól ugyanúgy megjelenhetnek hirdetések, amelyekre kattintva már repülünk is az adott cég honlapjára. Ez valószínűleg keveseknek fog tetszeni, hiszen ugyanezen a helyen idáig csupán a fontosabb frissítések jelentek meg, emiatt az elején valószínűleg jóval többen fognak kattintani tévesen.

A jó hír, hogy állítólag letiltható lesz majd ez a funkció a beállítások menüpont alól, az viszont egyelőre kérdéses, hogy mennyire lesz ez bonyolult, hiszen ha egyesével minden alkalmazás esetén be kell állítani majd, az elég sok időt igénybe vehet.

Az Apple egyelőre nem kommentálta a döntését.

Forrás: 9to5Mac

https://www.facebook.com/groups/erackgaming/

×