Új irányt vesz a Rainbow Six, az új igazgatók kibővítenék az univerzumot
Xavier Marquis kreatív igazgató és Alexander Remy márka igazgató új feladatot kap a Ubisofton belül.
Xavier Marquis kreatív igazgató és Alexander Remy márka igazgató új feladatot kap a Ubisofton belül.
Xavier Marquis kreatív igazgató és Alexander Remy márka igazgató új feladatot kap a Ubisofton belül.
Fontos változások történtek a Rainbow Six fejlesztői gárdájában. Két meghatározó pozíció is megürült, amikor a kreatív igazgató és a márka igazgató rövid videóban elbúcsúzott a csapattól.
A két leköszönő igazgató szerint új fejlesztőkre, őj emberekre van szükség a további növekedéshez.
„A játék mostanra már sokkal jobb és nagyobb, nem csak nekünk hála. Volt olyan idő, hogy nagyrészt rajtunk múlt a Rainbow Six sorsa, még az egész születésekor. De mostanra már van egy erős extra is a rendszerben, a hihetetlen játékosbázis.”
A háttérben már össze is állt az új csapat, méghozzá veterán Rainbow Sixes arcokból. Elmondásuk alapján az új csapat kibővíti majd a Rainbow Six univerzumot, bármit is jelentsen ez.
További jó hír, hogy exkluzív kontentek helyett mindenki számára elérhető tartalmat szeretnének a játékba. Olyanokat, ami az egész közösség számára elérhető.
Ti örültök ezeknek a változásoknak?