Gaming

Itt a magyarázat: Ezért kerül 70 euróba a Skull and Bones

2024.02.09 – Nagyon hosszú ideje várunk már arra, hogy a Ubisoft régóta ígért kalózos, hajózós játéka megérkezzen, de a várakozás szép lassan véget ér. A megjelenéshez közeledve azonban nem határtalan az öröm, sokan ugyanis nehezményezik, hogy ezért a címért teljes árat kell fizetni. Igen, igen, az AAA-s játékok árazása már egy ideje téma és persze folyamatos vita tárgya amiatt, hogy tulajdonképpen mi mennyit is ér. Mivel sokan úgy gondolják, hogy ez a játék tulajdonképpen inkább lehetett volna free-to-play egy teljes árú játék helyett, az Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot magyarázattal szolgált, hogy mi áll a döntés mögött.

Yves Guillemot szerint a Skull and Bones megéri a 70 eurót.

Igen?

A február 16-án megjelenő Skull and Bones-t a Ubisoft még a 2017-es E3-on leplezte, mint egy óriási, nyílt világú kalózos címet, aminek a fejlesztése még 2013-ban kezdődött. Az egészet az Assassin’s Creed 4: Black Flag multiplayer DLC-jeként képzelték el, de később önálló cím lett belőle. A Skull and Bones fejlesztése azonban számtalan problémával nézett szembe, sokáig az is kétséges volt, hogy egyáltalán megjelenik. Sőt: a játék megjelenése már a küszöbön van, de a bétatesztelőinek értékelései nem voltak biztatóak.

A Ubisoft negyedévének eredménybeszámolója során Guillemot kifejtette, hogy miért érzi úgy, hogy a 70 dolláros ár ésszerű egy olyan játékért, mint a Skull and Bones. Egyúttal visszautasította azt a felvetést, hogy jobb lett volna, ha free-to-play cím készül belőle. Nos, az igazgató szerint a játék olyan nagy, olyan hatalmas, ami megindokolja, hogy 70 euró legyen. Azzal az érveléssel, miszerint ha a játék ingyenesen játszható lett volna, akkor több játékost tudnak bevonzani, egyértelműen nem ért egyet.

„Ez egy nagyon nagy játék, és úgy érezzük, hogy a játékosok is látni fogják, hogy milyen hatalmas. Ez egy igazán teljes értékű, AAA-s… AAAA-s játék, ami hosszú távon is eredményes lesz” – mondta.

A Ubisoft vezetője nagyon magabiztosan beszél, meglátjuk, hogy mennyire lesz igaza. Tavaly decemberben ugyanis arról szóltak a hírek, hogy a bétatesztelők annyira unták a játékot, hogy kiléptek belőle. A tesztelők szerint a küldetések unalmasak, a párbeszédek gyengék, a hajók nem annyira izgalmasak. Ez majdnem két hónappal ezelőtt volt, szóval simán lehet, hogy azóta a játék teljesen megváltozott. Na jó, nem valószínű.

Szerencsére, aki saját maga szeretné ezt megítélni, simán megteheti, ugyanis a Skull and Bones open béta február 7-én indult, és február 11-ig tart. A béta támogatja a cross-playt PC-n, PS5-ön és Xbox Series X/S-en, szóval lehet együtt játszani. Azok, akik megveszik a 100 dolláros Premium Editiont, három nappal korábban játszhatnak.

Ezt láttad?

DV

Korábbi cikkek

Sötét fordulattal folytatódik az egyik legérdekesebb Star Wars-sorozat

Bódi Dániel 2024.04.04. - Mióta a Disney a mindenható ura a Star Wars fantáziavilágának, nagyjából…

9 óra telt el azóta...

A San Andreas fejlesztője 20 év után rántotta le a leplet a játék egy vicces titkáról

Bódi Dániel 2024.04.04. - A GTA-játékokat részben az teszi oly nagyszerűvé, hogy a megjelenésük után…

11 óra telt el azóta...

Úgy tűnik, hogy a 2024-es Call of Duty még a loadoutokon is alakít

2024.04.04. – Éppen a napokban debütált a Modern Warfare III és Warzone legutóbbi szezonja, ám…

11 óra telt el azóta...

Érkeznek az új AMD CPU-k, a régi alaplapok tulajdonosai is örülhetnek

2024.04.04. – Az AMD Zen 5 processzorairól egyre több friss információ érkezett március utolsó napjaiban.…

12 óra telt el azóta...

Kevés FPS-ed van Counter-Strike 2-ben? – Nem nálad van a baj

2024.04.04. – Március 31-én ért véget a Counter-Strike 2 első, hivatalos eseménye, a Major. Koppenhága adott otthont…

12 óra telt el azóta...

Több szinten is megújulhat az iPhone 16: így néznek majd ki a telefonok

2024.04.04. – Az elmúlt időszakban több információ is érkezett az Apple iPhone 16 és 16 Pro telefonjaival…

12 óra telt el azóta...