2023.10.30. – A Counter-Strike 2 októberben élvezhette életciklusának első, teljes hónapját. A Valve fejlesztőit sokan kritizálták, hogy túl korán adták ki a játékot. A hétvégén egy interjúban azonban elárulták, hogy tudatos döntésről beszélhetünk. Most, hogy minden játékos a friss klienssel rendelkezik még több visszajelzés juthat el hozzájuk. Több milliónyi lehetséges konfigurációval és környezettel kell megküzdenie a programozóknak, melyet ilyen szinten nem lehet sehol sem szimulálni. A játékosokat azonban mit sem vigasztalja ezt, ha folyamatosan bugokba, hibákba szaladnak bele a meccsek folyamán.
A Sub-Tick és animációs problémákról a fejlesztők is tudnak, semmi ok az aggodalomra. Ezek kijavítása nem két napos művelet, remélhetőleg a Major kvalifikációkon azért már barátságosabb körülmények várják a csapatokat. Vannak azokban olyan változások, melyek nem feltétlenül bugok, ám csak most kezdenek feltűnni a közösségnek. Szinte minden napra jut valamilyen felfedezés, melyet Twitter vagy Reddit platformra publikálnak a Counter-Strike 2 adatbányászai, szakértői. A napokban a játék népszerű fegyvere, az AWP került középpontba. Úgy tűnik, hogy helyes volt a játékosok megérzése.
A fenti videóban a CS:GO és CS2 közötti különbségeket világosan leolvashatjuk. A Counter-Strike 2-ben teljesen pontatlanná válik sebzés közben az AWP, akkor is, ha kevlár és sisak is van a karakteren. CS:GO-ban ez sokkal megbocsájtóbb volt. Ez megfejelve a fenti, mindenkinél jelentkező hibajelenségekkel magyarázatot ad arra, hogy miért tűnik inkonzisztensnek az AWP a friss címben. Most már csak az a kérdés, hogy tudatos fejlesztői döntésről beszélhetünk vagy inkább bugról. Nagy eséllyel az elkövetkezendő napokban erre is választ kapunk, ha más nem, akkor egy frissítés formájában.
2024.02.03. - Bizonyára te is gyakran használod a Google keresőt, hogy megtaláld a legmegfelelőbb oldalakat.…
2024.02.03. - Nos, talán már hallottál arról, hogy a Palworld rajongók nem voltak elégedettek azzal,…
2024.02.03. - Azt már számtalan kutatás bizonyította, hogy bizony a videojátékoknak van hatása az elménkre,…
Bódi Dániel 2023. 08. 02. - A filmkészítők élete sem játék és mese, főleg akkor…
Gábor János 2022.12.29. - A világháló messze legszórakoztatóbb tartalmai közé tartoznak a hülye kérdések, amelyek…
Gábor János 2023.07.04. - Nem sok kétséget hagy a Bulimia Project kutatásának eredménye arról, hogy…