Stig Asmussen, az EA népszerű Star Wars Jedi-sorozatának rendezője nemrég a Dexerto munkatársával beszélt a Respawn és a Lucasfilm munkakapcsolatáról, arról, hogy a játékokból származó crossoverek hogyan jutnak el más platformokra, és hogy a rajongók számíthatnak-e a közeljövőben Cal Kestis történetének élőszereplős feldolgozására.
Mivel sok millió gamerhez jutnak el a játékok és még több emberhez a franchise-ból származó mozis és tévés alkotások, a játékkiadók folyamatosan keresik a közönségük kiszélesítsésének lehetőségét. A League of Legends univerzumában játszódó Arcane-tól az HBO-s The Last of Usig egyre több gaming adaptáció sikerének vagyunk szemtanúi, és ebből a sorból miért pont a Star Wars videojáték hiányozna, pláne úgy, hogy a 20 millió példányban eladott Fallen Orderrel a franchise történetének talán legjobb sztoriját tették le az asztalra.
Elemeket már eddig is átemeltek: ott van mindjárt a Fallen Orderben bemutatott BD droid megjelenése a The Book of Boba Fettben és a The Mandalorianban – ahová maga a Lucasfilm kérte kölcsön a robotot. A rendező szerint a jogtulajdonos és a játékokat gyártó Respawn Entertainment csapata között kölcsönös a tisztelet, megbecsülik egymás munkáját, így lehetségesek az apróbb crossoverek, majd a nagyobb együttműködések is.
„A mi hozzájárulásunkat akarják, és ez gyakran azt jelentheti, hogy eszközökre van szükségük: ha például BD-t akarnak építeni egy tévésorozathoz, az a legjobb, ha egyenesen tőlünk szerzik be a nagypólusú modelleket”
– magyarázta Asmussen. A rendező nem titkolja, hogy néhány droidnál jóval többet is szívesen látna a képernyőn, vagy a moziban: Cal Kestis egész történetét. Azt kevés rajongó vonja kétségbe, hogy az alapanyag ideális egy önálló élőszereplős adaptációhoz. akár egy olyan nagy költségvetésű Disney+-sorozat keretében, mint amilyen az Andor vagy az Obi-Wan volt.
Egyelőre semmi sincs kőbe vésve, de Asmussen röviden kitért a filmes feldolgozás lehetőségre, és elismerte, „nagyon szeretné”, ha megtörténne, bár ez jelenleg nem tartozik a csapata fő feladatai közé.
„Nem fogok hazudni, nagyon szeretném látni, de annyira a játékra koncentrálunk, hogy most nehéz lenne. Nem fogom elvenni az időt a játéktól, ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy a Lucasfilm… keres minden értelmes lehetőséget”
– jegyezte meg rejtélyeskedve a rendező. Addig azért ne állj fél lábon, amíg célegyenesbe fordul a projekt, de ilyen előzményekkel aligha lehet kétséges, hogy Cameron Monaghan előbb-utóbb kilép a hangstúdióból és a kamerák előtt is eljátssza Cal Kestist.
Bódi Dániel 2024.02.04. - Hiába adja magát a Csillagkapu hatalmas univerzuma, a játékfejlesztők nem különösebben…
2024.02.04. - A Warzone és Modern Warfare III második közös szezonja február 7-én érkezik a…
2024.02.04. - A ReactOS egy nyílt forrású projekt, melynek célja, hogy egy mikrokernel alapú, a Windows NT, Windows 2000 és XP alkalmazásaival és drivereivel kompatibilis operációs…
Bódi Dániel 2023.02.04. - A Star Wars Outlaws nem csak az utóbbi, hanem úgy en…
2024.02.04. - A 2023-as év hatalmas vízválasztó volt a Counter-Strike széria életében. A CS:GO 2012-es…
2024.02.04. - Az Nvidia mostanra végzett a januári kiszórással. Az elmúlt időszakban megérkezett az RTX…