Miért nem látjuk már minden étteremben és kampányban az ikonikus bohócot?

Senkinek nem kell bemutatni a McDonald’s eredeti jól ismert kabaláját, Ronald McDonaldot, aki bohócként várta a gyerekeket az étteremláncban. A világ egyik legismertebb kabalája volt, mostanra azonban eltűnt a reklámokból és a kampányokból. Elgondolkoztál már azon, hogy miért? Segítünk!

2016-ban azonban a McDonalds bejelentette, hogy egy darabig hanyagolja az ismert bohócot.

Miért?

Sajnos annak ellenére, hogy a McDonald’s kabalájának célja az volt, hogy szórakoztassa a gyerekeket, és az egész családot meginvitálja az étterembe, szép lassan átalakult a hozzáállás a bohócokhoz, ami bizony az embereknek és a horrorfilmeknek is köszönhető.

Ahogy arról a TheSun is beszámolt, 2016 környékén egy furcsa őrület indult Amerikában, amikor trollok bohócnak öltözve rémisztgették az embereket. A trend gyorsan terjedt, aztán lassan elfajult. Bár ártatlan tréfának indult, néhány bohócnak öltözött egyén már fegyvert is ragadott és azzal fenyegetett másokat. Amikor egy késsel hadonászó iskolás gyerekeket üldözött, akkor már senki nem gondolta, hogy ez vicces.

 

 

A rendőrség azt tanácsolta a gyerekeknek, hogy hívják a segélyhívót, ha „gyilkos bohócot” látnak. Sokan úgy gondolták, hogy az őrület egy PR-kampány része volt, Stephen Kings „Az” című filmjének bemutatása előtt.

A McDonalds akkoriban kiadott egy közleményt, amiben kijelentették, hogy átgondolják, hogy Ronald McDonald mennyire jelenjen meg a közösségi médiában. Miközben a világ számos részén kivették a kampányokból és nem jelent meg képeken, persze nem szűnt meg létezni. Rendezvényeken, eseményeken még feltűnt a bohóc, bár tény, hogy az trend és az utóbbi évek bohócos horrorfilmjei nem segítettek. Mára már nem Ronald McDonald a McDonald’s reklámarca, így az is kétséges, hogy visszatér-e valaha.

Eredetileg egyébként azért esett egy bohócra a választás, mert annak idején – az 50-60-as években – volt egy tévéműsor, melynek bohóca hatalmas népszerűségnek örvendett a gyerekek körében. Mint kiderült, nem lőttek mellé Ronalddal sem, hozta az elvárt népszerűséget.

Ezt láttad már?

Nem díjat emelt, díjat robbantott a Digi – itt a dráguló szolgáltatások hazai bajnoka

 

×