Jó ideje beszédtéma, hogy az egykor legnagyobb streaming szolgáltató kimaxolta a behúzható előfizetők számát, és az egyre csökkenő tendenciák miatt kezd komoly bajba kerülni. Erre többek között úgy reagálnak, hogy próbálják kivetni a hálójukat a meglévő accountok potyautasaira, illetve bevezetnek egy hirdetéses csomagot is, ami olcsóbb lesz, ám nem kevés reklámot kell eltűrni érte.
A Bloomberg kiderítette, hogy utóbbit hogyan tervezik beárazni
– vette észre a The Verge. A portál emlékeztet: a szolgáltató jelenlegi 9,99, 15,49 és 19,99 dolláros díjai a legmagasabbnak számítanak a piacon, hiszen a nagy konkurens Disney+ alig kerül többe, mint a Netflix legolcsóbb előfizetése – magyarán eleve nagyon szignifikáns különbséget kell produkálniuk, és akkor még mindig okkal aggódhatnak, hogy a nézők benyelik-e a hirdetéseket.
Az új előfizetésnek meg lesz a maga előnye és fonákja: a Kids fiók tartalmai és az eredeti Netflix produkciók például reklámmentesek maradnak,
viszont minden mást úgy fognak hirdetésekkel megszakítani, hogy azokat nem lehet átlépni, és minden jel szerint ugrik a letöltés + offline nézés opció is.
Mivel a cég fennállása óta idén először csökkent a felhasználók száma – és ennek legfőbb oka alighanem a túl magas ár -, mindenképpen bevezetik az új megoldást, amivel annak függvényében, hogy az ügyfelek jelenleg mennyit perkálnak, több mint 50 százalékot lehet spórolni.
A most kiszivárgott információk alapján a reklámokkal bővült Netflix ugyancsak több lépcsős lesz:
a havidíját 7 és 9 dollár környékére fogják belőni.
Ahhoz, hogy „csak” ennyibe fájjon, a tartalom elején és közepén (óránként összesen négy percig) kell majd kibírni egy-egy reklámblokkot.
Továbbra is kérdés ugyanakkor, hogy itthon mennyibe fog kerülni, mert a mostani díjak – szerencsére és egyelőre – nem követték le az összezuhant forint árfolyamváltozását, szóval a magyarok továbbra is 2.490, 3.490 és 4.490 forintos opciók közül választhatnak.
DE,
ha a dollár éppen aktuális (2022.08.27-i) középárfolyamával (kb. 413 forint) számolunk, akkor hamar kiderül, hogy a hirdetéses megoldás 2.900-3.700 forint közé esik, vagyis a mostani három reklámmentes csomagból akár kettőnél is drágább lehet. Nos, ezt biztosan nem hagyják, szóval arra tippelünk, hogy Te vagy kétezer forint körül fizethetsz majd elő rá, vagy 2.490-ért, miközben a többi díjcsomag ára megemelkedik. Kiderül…
A Netflix közölte: a reklámokat is tartalmazó díjcsomagot féltucat piacon már 2022 utolsó negyedévében bevezetik, míg a világ többi részén 2023 elején fog megjelenni.
Gábor János 2024.02.01. - Elég egyértelmű jelzést küldött a Nokia készülékeket gyártó cég arról, hogy…
2024.02.01. - A Maxis műfajt teremtett 1989-ben, amikor piacra dobták a SimCity-t. A városi életet…
2024.02.01. - Azt már a Call of Duty fejlesztői is megerősítették, hogy február 7-én érkezik…
2024.02.01. - A Dungeons and Dragons egy népszerű, fantasy világban játszódó, nyílt végű asztali szerepjáték.…
Gábor János 2024.02.01. - Bár bízom benne, hogy sosem lőttél/lőnél le egy állatot (se), a…
2024.02.01. - Megmondom őszintén, annyire nem vagyok nagy rajongója az Xbox kontrollerek kialakításának, de el…