Ahogy arról remélhetőleg minden Vodafone ügyfél tudott, idén nyáron informatikai átállást hajtott végre a Vodafone július 11-16. közt. Ennek célja, hogy a UPC Magyarország felvásárlását követően műszaki fejlesztésekkel összehozzák a két platformot (vezetékes és mobil) egy ügyviteli és számlázási rendszerbe. Bár a cég szerint az átállás lezárult,
sorra érkeznek a panaszok a hibák miatt.
A Vodafone Facebook oldalán a lezárást bejelentő poszt alatt gyűlnek a panaszok azzal kapcsolatban, hogy egy-egy szolgáltatás még mindig elérhetetlen – vette észre a HWSW. A Vodafone korábban jelezte, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat. Hátrány emiatt nem éri őket: a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem. Most ennek végén azonban rengeteg ügyfél panaszkodik, hogy nem sikerül bejelentkeznie fiókjába, sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül. Ezt a Leet.hu egyik munkatársa is tapasztalta:
„A SIKERES átállás ellenére a számláim még mindig nem helyesen szerepelnek a rendszerben, sokadik reklamációm ellenére
„Hááát, az app még nem használható
A HWSW megkeresésére a Vodafone azt mondta: a javításon már nagy erőkkel dolgoznak a szolgáltató munkatársai, addig az ügyfelek türelmét és megértését kérik.
Ezt láttad már?
Gábor János 2024.02.01. - Elég egyértelmű jelzést küldött a Nokia készülékeket gyártó cég arról, hogy…
2024.02.01. - A Maxis műfajt teremtett 1989-ben, amikor piacra dobták a SimCity-t. A városi életet…
2024.02.01. - Azt már a Call of Duty fejlesztői is megerősítették, hogy február 7-én érkezik…
2024.02.01. - A Dungeons and Dragons egy népszerű, fantasy világban játszódó, nyílt végű asztali szerepjáték.…
Gábor János 2024.02.01. - Bár bízom benne, hogy sosem lőttél/lőnél le egy állatot (se), a…
2024.02.01. - Megmondom őszintén, annyire nem vagyok nagy rajongója az Xbox kontrollerek kialakításának, de el…