Annak ellenére, hogy a Vodafone szerint lezárult a rendszerátállás, egyre több panasz érkezik, hogy egyes szolgáltatások nem működnek.

Ahogy arról remélhetőleg minden Vodafone ügyfél tudott, idén nyáron informatikai átállást hajtott végre a Vodafone július 11-16. közt. Ennek célja, hogy a UPC Magyarország felvásárlását követően műszaki fejlesztésekkel összehozzák a két platformot (vezetékes és mobil) egy ügyviteli és számlázási rendszerbe. Bár a cég szerint az átállás lezárult,

sorra érkeznek a panaszok a hibák miatt.

A Vodafone Facebook oldalán a lezárást bejelentő poszt alatt gyűlnek a panaszok azzal kapcsolatban, hogy egy-egy szolgáltatás még mindig elérhetetlen – vette észre a HWSW. A Vodafone korábban jelezte, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat. Hátrány emiatt nem éri őket: a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem. Most ennek végén azonban rengeteg ügyfél panaszkodik, hogy nem sikerül bejelentkeznie fiókjába, sem a szolgáltató weboldalán, sem a MyVodafone appon keresztül. Ezt a Leet.hu egyik munkatársa is tapasztalta:

„A SIKERES átállás ellenére a számláim még mindig nem helyesen szerepelnek a rendszerben, sokadik reklamációm ellenére 🙁 – írta egy ügyfél.

Kép: Facebook

„Hááát, az app még nem használható 🤷🏻‍♀️ Bár okulva a tavalyi csodából, még várok türelmesen egy hónapot… Talán addigra megoldódik” – írtam egy másik hozzászóló.

A HWSW megkeresésére a Vodafone azt mondta: a javításon már nagy erőkkel dolgoznak a szolgáltató munkatársai, addig az ügyfelek türelmét és megértését kérik.

Nálad is gond van?

Ezt láttad már?

Ne dőlj be! – Most az eMAG nevében hirdetnek 745 forintos ajánlatot

 

https://leet.hu/jbl-bt/

×