Az elmúlt években egyre jobban kezdenek elterjedni a videókártya gyártók FPS növelő megoldásai. A mögöttük álló technológia és algoritmus jelentősen eltérhet, ám az alapműködés nagyjából megegyezik. A játék a natív felbontás alatt rendereli ki a képkockákat, majd valamilyen úton-módon igyekszik ezt feljavítani. Sosem lesz teljesen olyan, mintha a monitorunk felbontásán generálódnának ezek a képek, de arany középútnak kiválóak lehetnek.
Az Nvidia júliusban a Loopmancer és Hell Pie játékokkal bővítette a listát, de az elkövetkezendő hónapokban további címeket is várhatunk. Az óriáscég ennek köszönhetően átlépte a bűvös 200-as számot és úgy tűnik, hogy egy ideig még nem állnak meg. Mindeközben az AMD sem tétlenkedett, egy évvel az FSR bejelentése után már 110 játékban találkozhatunk a megoldással, mely azóta már a 2.0-ás verziószámot is megugrotta.
A PCGamingWiki listája alapján még további 42 cím vár arra, hogy megérkezzen a DLSS frissítés. A listában vannak meglehetősen régi, akár négy éves játékok is, de pár napja megjelent újdonságokkal is találkozhatunk:
Forrás: Videocardz
Bódi Dániel 2024.02.02. - Érdemes most már megtanulni, hogy a magyar előfizetők különösen jól járnak…
Bódi Dániel 2024.02.02. - Bár magyar fordításban sosem jelent meg John W. Campbell Jr. 'Who…
Gábor János 2024.02.02. - Elég hamar kiderült egy zavaró, de nem megoldhatatlan probléma a Samsung…
2024.02.02. - Tavaly azt hittük, hogy a Hero csomagnál nem fog már nagyobbat hibázni az…
A Netflix 2024-ben sem lazsál: legalább 93 olyan okot ad rá, miért érdemes előfizetni a…
2024.02.02. - A Warzone fejlesztői időről időre új dolgokkal, mechanikákkal dobják fel a meccseket. A…