Az AMD új FPS növelő technológiájáról többször is szó esett az elmúlt hónapokban. Az FSR 2.0 jelentősen szebb képminőséget produkál elődjéhez képest, miközben az implementálása DLSS-es címek esetében pár nap alatt kivitelezhető az AMD mérnökei szerint. Ennek ellenére viszonylag lassan érkezik a beígért címekbe a fejlesztés, melyet a felhasználók meg is elégeltek. Ez elmúlt hét során úgy döntöttek, hogy kezükbe veszik az irányítást és megpróbálják kicserélni manuálisan a DLSS-t az AMD megoldására.
Egyre több játék esetén működik a nem hivatalos mod!
A Red Dead Redemption 2-vel kezdődött minden, ezt követően többen is csatlakoztak a projekthez, pár nap alatt több AAA címmel is bővült a repertoár. Jelenleg minden egyes játékot külön, manuálisan kell modolni, ám a hirtelen összekovácsolódott közösség már dolgozik egy olyan megoldáson, melyet univerzálisan, gyakorlatilag bármelyik DLSS támogatású játékhoz lehet majd használni.
A jelenleg támogatott címek listája a következő:
A bugok miatt a kipróbálást nem feltétlenül ajánljuk, ám a kíváncsi, hozzáértőbb játékosok számára kiinduló alapnak tökéletes lehet az alábbi poszt. A fentiekből úgy tűnik, hogy valóban nem nehéz az FSR 2.0 implementálása, ám szomorú, hogy a Reddites közösségnek kell ezt megtennie, nem a játékok fejlesztőinek.
Forrás: Videocardz
Bódi Dániel 2024.02.12. - Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mekkora játékipari reformot hozhat az NVIDIA…
2024.02.12. - Ahogy azt már korábban megszokhattuk, a nagy Warzone frissítések nagy meta átalakításokkal is…
2024.02.12. - Manapság már senki sem lepődik meg, ha kicsit borsosabb árcédulákat pillant meg a…
2024.02.12. - Az elmúlt időszakban egyre többször lehetett hallani egy új nevet a Counter-Strike 2…
Bódi Dániel 2024.02.12. - Azt mindenki tudja, hogy a világ legsikeresebb - értsd. legtöbbet eladott…
2024.02.12. - Azt még a kevés tapasztalattal rendelkező felhasználó is tudják, hogy a processzor és…