Az elmúlt hetekben egyre több jel utalt arra, hogy az AMD továbbfejlesztheti a DLSS ellen kitalált megoldását, melyet egyszerűen FidelityFX Super Resolution-nek (FSR) neveztek el annak idején. Az Nvidia fejlesztésével ellentétben az 1.0-ás FSR verziónál nem volt szükség külön Tensor vagy XMX gyorsítást támogató magukra, mert nem használt gépi tanulást az FPS boostoló algoritmus.
Nézzük is, hogy mivel kecsegtet az FSR 2.0!
A fenti videóban ezzel kapcsolatban tekinthetünk meg egy rövidke bemutatót, a Deathloop játék főszereplésével. Az AMD március 23-án további részletekkel is jelentkezik majd a GDC 2022-es eseményen. Egy dolog azonban biztos, hogy az FSR 1.0-hoz hasonlóan a 2.0 is teljesen nyílt forráskódú lesz, így a játékok fejlesztői többletköltség nélkül implementálhatják majd a régi és új címekbe. Az első mérésekig érdemes azért kellő óvatosággal kezelni a marketing anyagokat és a fentebb prezentált számokat, de úgy néz ki, hogy az AMD ismét kiváló megoldással segít kisajtolni több képkockát a gyengébb gépekből is.
Forrás: Videocardz
Gábor János 2024.02.01. - Bár bízom benne, hogy sosem lőttél/lőnél le egy állatot (se), a…
2024.02.01. - Megmondom őszintén, annyire nem vagyok nagy rajongója az Xbox kontrollerek kialakításának, de el…
2024.02.01. - Az Nvidia 2022 szeptemberének végén mutatta be legújabb generációját, mely az RTX 40XX…
2024.02.01. - Az összes vírustípus közül talán a spyware és a malware a legkellemetlenebb, amibe…
2024.02.01. - Egyszerűen nem lehet vitatni, hogy amióta csak megjelent a Call of Duty Warzone,…
Bódi Dániel 2024.02.01. - Néhány napja kezdetét vette a GoG évi első nagy játékakciója, ahol…