Februárhoz képest szokatlanul magas forgalmat bonyolítanak a tartós fogyasztási cikkeket forgalmazó magyar kereskedelmi egységek – írta meg a HWSW.
A portál szerint az eMAG-Extreme Digital egyes termékcsoportban kínált árucikkeinek forgalma az elmúlt egy-két hétben harmadával nőttek, amit a gyermekeket nevelő családoknak visszautalt, tavaly befizetett személyi jövedelemadóval magyaráznak.
Hasonló arányban nőtt a háztartási nagygépek (mosó-szárítógép, tűzhely, hűtőszekrény) eladási mutatója, de a vizsgált időszakban 14%-kal a laptopok, 12%-kal a tabletek, míg erős 5%-kal a PC-k eladásai is növekedtek – az eMagon.
A listáról azonban hiányzik a szezonális terméknek számító tévékészülék, amelyekre a portál szerint leginkább a nagyobb sportesemények előtt nő meg a kereslet. Továbbá újgenerációs konzolokat sem találunk, melyek a globális chiphiány miatt máig hiánycikkeknek számítanak.
2024.02.01. - Az Apple január utolsó napjaiban adta ki az iOS 17.4 bétáját. Az iOS…
Az elmúlt években másodvirágzásnak indultak a horrorfilmek, köztük is élen a slasherekkel és a pszichológiai…
2024.02.01. - Ahogy arra számítani lehetett, a Call of Duty fejlesztői február első napján leleplezték…
2024.02.01. - Nem is olyan rég kerültek ismét reflektorfénybe a Counter-Strike 2 gránátok. Január utolsó…
2024.02.01. – Az AMD 2022 márciusában jelentette be az első, X3D végű processzorát. Ez még…
2024.02.01. - Február 7-én elstartolt a Warzone és Modern Warfare III újabb közös szezonja. A…