Az NVIDIA és az AMD is jelentkezett az elmúlt években a saját skálázási megoldásaikkal. A zöld gyártó megoldása a DLSS nevet viseli. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Az AMD FSR névre hallgató megoldási egy kicsit egyszerűbb elven működik, de a tapasztalatok alapján szépen teszi a dolgát.
Új fejlesztéssel jelentkezik az AMD!
A DLSS és az FSR hátránya, hogy a fejlesztőknek be kell építeniük a támogatást a játékokba. A vörös óriás új megoldása ezt kerülné ki, ám ezzel elveszti a gyártófüggetlenségét, hiszen csak AMD videókártyákon működik, ellentétben az FSR-rel. A Radeon Super Resolution a Radeon videókártya driverbe lesz integrálva és minden játékban működik majd, mely képes „full-screen” módban működni. A cég 2022 januárjában leplezheti le a megoldást a CES 2022 keretein belül, várhatóan az RDNA 1 és RDNA 2 architektúrájú kártyákat fogja majd támogatni.
2024.04.02. – Április harmadikán élesedik a Warzone és Modern Warfare III legújabb frissítése. Nem csak egy…
2024.04.02. – Az elmúlt időszakban aranykorukat élik a gamer monitorok. A legutóbbi elemzések, kutatások kimutatták, hogy…
2024.04.02. – Hosszú évekig a 60 Hz-es LCD monitorok uralták a piacot. Ez azt jelenti,…
2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…
2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…