Ezúttal a gyártó driverében kap majd helyet az FSR.

Az NVIDIA és az AMD is jelentkezett az elmúlt években a saját skálázási megoldásaikkal. A zöld gyártó megoldása a DLSS nevet viseli. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Az AMD FSR névre hallgató megoldási egy kicsit egyszerűbb elven működik, de a tapasztalatok alapján szépen teszi a dolgát.

Új fejlesztéssel jelentkezik az AMD!

A DLSS és az FSR hátránya, hogy a fejlesztőknek be kell építeniük a támogatást a játékokba. A vörös óriás új megoldása ezt kerülné ki, ám ezzel elveszti a gyártófüggetlenségét, hiszen csak AMD videókártyákon működik, ellentétben az FSR-rel. A Radeon Super Resolution a Radeon videókártya driverbe lesz integrálva és minden játékban működik majd, mely képes „full-screen” módban működni. A cég 2022 januárjában leplezheti le a megoldást a CES 2022 keretein belül, várhatóan az RDNA 1 és RDNA 2 architektúrájú kártyákat fogja majd támogatni.

Akár 300%-os FPS növekedés, nem csak AMD tulajoknak – Így működik az AMD FSR megoldása

https://leet.hu/samsung/

×