Call of Duty

Minden FPS számít Calderán – A legjobb Warzone Pacific grafikai beállítások

A Warzone Pacific játékmotor szinten nem hozott el annyi változtatást, mint amennyire előzetesen lehetett számítani. Persze az új pályán, Caldera-n is érdemes a legtöbbet kihozni a játékból, így érdemes átböngésznünk a beállításokat a nagy frissítés után is. A játék hivatalos gépigénye szerencsére nem nőtt kimagaslóan, de már a megjelenéskor is GTX 970/1660 volt az ajánlott a Warzone-hoz, így meglepő is lett volna.

Nézzük is, hogy milyen beállításokat érdemes alkalmaznunk!

DLSS?

Mielőtt belevágnánk a konkrét beállításokba, érdemes beszélnünk a Post-Processing Effects kategóriában található, NVIDIA exkluzív beállításról. Az RTX kártyák bevezetésével jelent meg a játékokban, gyakorlatilag egy AI-val felturbózott dinamikus/csökkentett felbontásról beszélünk. A játék a képkockákat a natív (-ez a monitorunk felbontása-) felbontáshoz képest alacsonyabb értékkel számolja ki, de az Nvidia mérnökei által kifejlesztett mesterséges intelligencia olyan szinten feljavítja, hogy szinte észrevétlenül tárul a szemünk elé a látvány. Mindeközben persze kellemesebb FPS értékeket érünk el, hiszen alacsonyabb felbontáson számolt csak a videókártyánk.

 

Természetesen nem lesz ugyanolyan élmény, mintha teljesen natívban játszanánk, de érdemes egy próbát adni a beállításnak, főleg ha magasabb felbontáson játszunk.

Ajánlott beállítások gyengébb gépekhez

Display

  • Display Mode: Full Screen
  • Display Monitor: A fő monitorunk
  • Display adapter: A fő videókártyánk
  • Screen Refresh Rate: Egyezzen a monitorunk képfrissítésével
  • Render Resolution: 100%
  • Aspect Ratio: Automatic
  • V-Sync: Disabled
  • Custom Framerate Limit: Custom (Képfrissítésnek megfelelő játékban, 60 menüben és 5 minimized állapotban, hogy ne egyen felesleges erőforrásokat)
  • NVIDIA Highlights: Disabled
  • NVIDIA Reflex Low Latency: Enabled + Boost

Details & Textures

  • Streaming Quality: Low
  • Texture Resolution: Low
  • Texture Filter Anisotropic: Low
  • Particle Quality: Low
  • Bullet impacts and sprays: Disabled
  • Tessellation: Disabled
  • On-demand Texture Streaming: Disabled

Shadow & Lighting

  • Shadow Map Resolution: Low
  • Cache Spot Shadows: Enabled
  • Cache Sun Shadows: Enabled
  • Particle Lighting: Low
  • DirectX Raytracing: Disabled
  • Ambient Occlusion: Disabled
  • Screen Space Reflection (SSR): Disabled

16 GB RAM alatt kapcsoljuk ki a Cache Spot Shadows beállításokat.

Post Processing Effects

  • NVIDIA DLSS: Performance, ha be szeretnénk kapcsolni
  • Anti-Aliasing: Off
  • Depth of Field: Disabled
  • Filmic Strength: 0.00
  • World Motion Blur: Disabled
  • Weapon Motion Blur: Disabled
  • Film Grain: 0.00

Ajánlott beállítások RTX 2000/3000 (vagy ennek megfelelő AMD) videókártyákkal rendelkező gépekhez

Details & Textures

  • Streaming Quality: High
  • Texture Resolution: High
  • Texture Filter Anisotropic: Low
  • Particle Quality: High
  • Bullet impacts and sprays: Enabled
  • Tessellation: Disabled
  • On-demand Texture Streaming: Disabled

Shadow & Lighting

  • Shadow Map Resolution: High
  • Cache Spot Shadows: Enabled
  • Cache Sun Shadows: Enabled
  • Particle Lighting: High
  • DirectX Raytracing: Disabled
  • Ambient Occlusion: Disabled
  • Screen Space Reflection (SSR): Disabled

Post Processing Effects

  • NVIDIA DLSS: Balanced
  • Anti-Aliasing: SMAA T2X
  • Depth of Field: Disabled
  • Filmic Strength: 0.00
  • World Motion Blur: Disabled
  • Weapon Motion Blur: Disabled
  • Film Grain: 0.00

A fenti beállításokkal kicsit szebb játékot kaphatunk, mint a gyengébb gépeknél felsorolt opciókkal. Szerencsére az erősebb videókártyák engednek ennyi teret anélkül, hogy komolyabb teljesítményromlást vennénk észre. Természetesen a fenti felsorolás egy kiváló kiindulópont, de előfordulhat, hogy bizonyos konfigurációknál eltérő beállítások jobb eredménnyel szolgálnak majd. Érdemes kicsit kísérleteznünk, de biztos alappal szolgál, ha valamit véletlenül elállítanánk.

Ha a hangokkal is problémád lenne:

Arpi

Korábbi cikkek

Nagyobb eséllyel lesz beteg, aki kocsma, vagy étterem mellett lakik

2024.04.02. - Mind tudjuk, hogy mennyire fontos az egészséges étkezés. Fontos, hogy minden, az egészséges…

17 perc telt el azóta...

Horrorjátékok is búcsúznak az Xbox Game Pass kínálatából áprilisban

2024.04.02. - Miközben minden Xbox Game Pass előfizető nagyon várja már az érkező játékok bejelentését,…

20 perc telt el azóta...

Legrosszabbkor merül a kontroller? Az Xbox megoldhatja a problémát

Gábor János 2024.04.02. - Te is rendszeresen úgy jársz, hogy várod a nap végét, amikor…

1 óra telt el azóta...

Nem áprilisi tréfa volt a kacsákkal lövöldözős túlélőjáték, a Duckside

2024.04.02. - Nem is olyan rég még azért voltam megőrülve, mert kiderült, hogy tényleg készül…

2 óra telt el azóta...

Nagyot megy a horrorjáték, amiben videókat kell készítened a haverokról

Gábor János 2024.04.02. - Tízezrek ugrottak rá az első pillanatól a Steam új sikerjátékára, ami…

3 óra telt el azóta...

Mac-re is „letölthető” már a GTA 6, de nem ajánljuk senkinek!

2024.04.02. - Nem sokkal azután, hogy a Rockstar hivatalosan is bejelentette a GTA 6 megjelenését,…

4 óra telt el azóta...