Még egy hét se telt el a hivatalos megjelenés után már is itt az FIFA 22 Title Update #1, amely az early access alapján érkezett visszajelzésekre próbál megoldást nyújtani. Nézzük, hogy pontosan mit is tartogat ez a patch.
FIFA Ultimate Team változások:
- Division Rivals Progress UI felületét frissítik, hogy könnyebben olvashatóak legyenek a feliratok.
- A játékosok később kezdenek el kisétálni a csomagbontásnál.
- A Tifok a pause menü alatt is megjelennek.
- A Tifok az extra Squad Battle és Friendly jelenetek alatt is láthatóak.
- Amikor egy Stadion itemet, vagy stadion csomagot vásárlunk egy felugró üzenet figyelmeztet, hogyha nem teljesítettünk még minden feladatot a termék használatához.
- Ha egy mezt, vagy stadion csomagot nézünk, amiben található mez, a kapus is látható lesz a mezőnyjátékos mellett.
Hibajavítások:
- A FUT Champions Play-Offs záróképernyője nem mindig mutatta a helyes rangot és pontszámot. Ez csak egy vizuális hiba volt.
- Amennyiben a csapatban szerepelt Joe Cole Heroes lapja, addig a mérkőzést nem lehetett elindítani.
- Miután bejutottunk a FUT Champions Finals-be, a Play-off jutalom rossz eredmény mutatott a döntőbe való bejutások számáról.
- Amikor egy itemet a piacra raktunk és a kezdeti összeg kisebb volt, mint a Buy Now összeg hiba üzenetet kaptunk, ami után nem tudtuk listázni az itemet.
- A Division Rivals nem mutatta a játékos helyes pozícióját a jutalom szempontjából. Ez csak egy vizuális hiba volt.
- A 3D eredményjelző nem mutatta a megfelelő eredményt, ha a játékos hosszabbításban büntetőből szerzett gólt.
- Offline Friendly meccs esetén az ellenfél squad ratingje és chemistry mérője sok esetben hibás adatot közölt.
- A Quick Sell mezek sokszor az eladás után nem tűntek és 0 zsetonért újra eladhatóak voltak.
- Rengeteg Division Rivals vizuális hibát javítottak.
Játékmenet:
- Csökkentették a kapusok hatékonyságát a tizenhatoson belüli lövésekkel szemben, ha az a felső sarokba megy.
- Javítottak a becsúszási hatékonyságon.
- Javítottak a védők mozgásán a kontra támadásokkal szemben, ha az ellenfél egy szögletrúgást követően iramodik meg.
- Hozzáadtak egy új animációt a kapus mozgáshoz, amikor távoli magas finesse lövés érkezik.
- Ezzel javult a védési hatékonyság is.
- PS5-ön ezentúl ki lehet kapcsolni az Adaptive Trigger funckiót
- Javítottak a bírók döntéshozatalán, amikor egy játékost nagy erejű ütés éri.
- Javítottak a bírók döntéshozatalán tizenegyes szituációkban.
- Javítottak a bírók döntéshozatalán amikor a játékos a kapussal ütközik.
- Növelték a bedobás távolságát és játékosválasztási lehetőséget.
Hibajavítások:
- Néha a késői Fake Shot végül passzt eredményezett
- Ritka esetekben a játékosok nagyon gyengén értek a labdához.
- Egyes szituációkban a játékos nem hajtotta végre a testcselt.
- A kapus szituációtól függően akár kézzel is beleért a labdába a tizenhatoson kívülről.
- Belépés esetén a védekező játékos néha túl hosszan tolta meg a labdát aminek következtében elveszítette azt.
- A 3 vagy kisebb trükkmozdulattal rendelkező játékosok Bridge esetén végrehajtják a gyengébbik változatát a mozdulatnak.
- Egyes szituációkban a játékosok elfutottak a légből érkező labda elől, ahelyett hogy kezelték volna azt.
- Néha a kapus ököl helyett fejjel akart felszabadítani.
- A kapus ismételt lövés esetén gyakran nem vetődött a lövésre.
- Labdatartás esetén a labdát testtel védő játékos néha elhagyta a labdát.
- Egyes esetekben rossz játékos végezhette el a bedobást, miután az elhagyta a játékteret.
- Egyes szabálytalanságot nem ítélt meg a játékvezető, ha azt egy Nutmeg, vagy Bridge trükkmozdulatot végző játékoson hajtották végre.
- A játékos képes volt a Strafe Dribble animációba beakadni.
- A játékvezető tökéletes becsúszás esetén is tizenegyest ítélt meg.
Ezek tehát FIFA 22 Title Update #1 javításai. Talán legjobban a finesse lövések gyengítésének és a kapusok módosításának örülünk.
Neked, hogy tetszik?