Call of Duty

Nem bírja a gép, esetleg több FPS kell? – Íme a legjobb Vanguard beállítás

Mint minden Call of Duty, a Vanguard bétájának elindítása játékosok nagy hullámát hozta magával, akik ki szerették volna próbálni a franchise új részét. Illetve sokan felkészülnének a Warzone integrációra.

Sokan közülük a PC-vel nyomták és próbálták megtalálni a tökéletes egyensúlyt a teljesítmény és a minőség között, hogy a lehető legjobb élménnyel tesztelhessék ezt a címet. A gördülékeny játékmenethez adunk néhány tippet, hogy a maximumot hozd ki a játékból.

Első és legfontosabb a gépigény, amiről már írtunk nektek, szóval, ha úgy érzed, nem elég erős a géped a játékhoz, akkor ITT találod a specifikációkat.

Most jöjjenek a beállítások!

Kezdjük a legjobb beállításokkal a teljesítmény alapján, illetve az alacsony hardverrel rendelkező PC-kkel. Szóval ezek a beállítások azoknak kedvez, akik szeretik a több FPS-t, illetve gyengébb géppel rendelkeznek.

Display

  • Display Mode: Fullscreen (Ez elég fontos)
  • Monitor: Az elsődleges monitorod
  • Refresh Rate: A monitor legnagyobb frissítési sebessége
  • Sync every frame (V-Sync): Off
  • Framerate Limit: A monitor frissítési sebességének megfelelően állítsd be.
  • Nvidia Reflex Low Latency: Enabled
  • Display Resolution: A monitor felbontására állítsd
  • Display Gamma: 2.2 (sRGB)
  • Focused Mode: Off
  • Focused Mode Opacity: 1
  • Display Adapter: A videokártyád

Quality

  • Render Resolution: 100 (Ez is egy nagyon fontos beállítás, ha kevesebb mint 100 akkor pixeles lehet a kép, ha több akkor a videokártyádtól függően sokkal kevesebb FPS-ed is lehet.)
  • VRAM Usage Target: 80%
  • Texture Resolution: Low
  • Texture Filet Anisotropic: Medium
  • Particle Quality Level: Medium
  • Particle Resolution: Low
  • Bullet Impacts and Sprays: Off
  • Tessellation: Off
  • Level of Detail: Low
  • Level of Detail Distance Quality: Low
  • Volumetric Quality Level: Low
  • Shadow Map Resolution: Low
  • Sun Shadow Cascades: Low
  • Cache Spot Shadows: Off
  • Spot Cache Size: Off
  • Cache Sun Shadows: Off
  • Spot Shadow Quality: Low
  • Particle Lighting: Low
  • Ambient Occlusion: Off
  • GTAO: Low
  • Screen Space Reflection: Off
  • Anti-Aliasing: SMAA T2X
  • Filmic Strength: 0

Gameplay

  • Field of View: 90-105 (Kevesebb FOV több FPS-hez vezet, de úgy láttam elég elenyésző ez a szám a pályák kis mérete miatt)
  • ADS Field of View: Affected
  • Camera Movement: Least (50%) (Vedd le, mert csak zavar)
  • World Motion Blur: Off (Off, mert zavaró tényező)
  • Weapon Motion Blur: Off (Off, mert zavaró tényező)
  • Depth of Field: Off (Off, mert zavaró tényező)

A beállítások egyszerűnek tűnnek, de a legfontosabb a Fullscreen mód a monitorod frissítési sebessége és a Render Resoluiton. Ezek a beállítások szokták a legtöbb problémát okozni a játékosok számára. Illetve a játék néha szereti visszaállítani őket, szóval figyelj rájuk minden belépés után. Rengeteg kérdés szoktam látni a csoportokban, hogy miért pixeles a játékom, vagy miért laggolok. Nos, ezektől simán lehet.

De ha jó géped van és szeretnéd élvezi a játék grafikáját is:

Display

  • Display Mode: Fullscreen (Ez elég fontos)
  • Monitor: Az elsődleges monitorod
  • Refresh Rate: A monitor legnagyobb frissítési sebessége
  • Sync every frame (V-Sync): Off
  • Framerate Limit: A monitor frissítési sebességének megfelelően állítsd be.
  • Nvidia Reflex Low Latency: Enabled
  • Display Resolution: A monitor felbontására állítsd
  • Display Gamma: 2.2 (sRGB)
  • Focused Mode: Off
  • Focused Mode Opacity: 1
  • Display Adapter: A videokártyád

Quality

  • Render Resolution: 100
  • VRAM Usage Target: 90%
  • Texture Resolution: High
  • Texture Filet Anisotropic: High
  • Particle Quality Level: High
  • Particle Resolution: Low
  • Bullet Impacts and Sprays: On
  • Tessellation: Nearby Only
  • Level of Detail: High
  • Level of Detail Distance Quality: High
  • Volumetric Quality Level: Low
  • Shadow Map Resolution: High
  • Sun Shadow Cascades: Medium
  • Cache Spot Shadows: On
  • Spot Cache Size: Off
  • Cache Sun Shadows: On
  • Spot Shadow Quality: Low
  • Particle Lighting: High
  • Ambient Occlusion: Off
  • GTAO: Medium
  • Screen Space Reflection: Medium
  • Anti-Aliasing: SMAA T2X
  • Filmic Strength: 0

Gameplay

  • Field of View: 105-120
  • ADS Field of View: Affected
  • Camera Movement: Least (50%)
  • World Motion Blur: Off
  • Weapon Motion Blur: Off
  • Depth of Field: Off

Itt sem kell minden beállítást a maxra tolni, hiszen van olyan beállítás, ami teljesen felesleges a játékmenetre nézve, illetve csak zavaró tényező lenne. Nekem például egy közepesen erős gépem van, de így is minden játékot a legalacsonyabb grafikán játszom, hogy az FPS-em minél több legyen.

Illetve, ha téged is megvakít a nap, főleg a törött hajós pályán:

  • – Menj a Dokumentumok\Call of Duty Vanguard Public Beta\playersBeta könyvtárba.
  • – Keresd meg az adv_options.ini fájt és nyisd meg.
  • – Állítsd át a PixelPerLightmapTexel = „1” // 1-ről 256-ra
  • – Állítsd át a ParticleLighting = „0” // 0-ról 5-re

Remélhetőleg így könnyebb lesz célozni a maradék időben, míg a béta tart.

Nektek hogy tetszik a játék optimalizálása, illetve a grafika?

DV

Korábbi cikkek

Legrosszabbkor merül a kontroller? Az Xbox megoldhatja a problémát

Gábor János 2024.04.02. - Te is rendszeresen úgy jársz, hogy várod a nap végét, amikor…

33 perc telt el azóta...

Nem áprilisi tréfa volt a kacsákkal lövöldözős túlélőjáték, a Duckside

2024.04.02. - Nem is olyan rég még azért voltam megőrülve, mert kiderült, hogy tényleg készül…

2 óra telt el azóta...

Nagyot megy a horrorjáték, amiben videókat kell készítened a haverokról

Gábor János 2024.04.02. - Tízezrek ugrottak rá az első pillanatól a Steam új sikerjátékára, ami…

3 óra telt el azóta...

Mac-re is „letölthető” már a GTA 6, de nem ajánljuk senkinek!

2024.04.02. - Nem sokkal azután, hogy a Rockstar hivatalosan is bejelentette a GTA 6 megjelenését,…

3 óra telt el azóta...

Ennyiért vették meg az ajtót, amire DiCaprio már nem fért fel

Gábor János 2024.04.02. - A mozis kellékek nagyon kelendő portékák: amikor legendás tárgyak kerülnek kalapács…

4 óra telt el azóta...

Ez a fegyver lehet a Warzone Season 3 legnagyobb nyertese

2024.04.01. – Már csak néhány nap választ el minket a Warzone és Modern Warfare III…

18 óra telt el azóta...