Akik a kezdetek óta részei a CS:GO közösségnek, jól tudják, hogy a Post Processing témája időről-időre felbukkan. A témában évek óta zajlanak különböző topicok, illetve Youtube videók, mivel a kezdetek kezdetén még minden FPS számított a játékban (persze most is számít, csak régen nehezebb volt kisajtolni). Bár sokan csak legyintenek rá, a Post Processing kikapcsolásának funkciója a CS:GO közösség egyik fontos kérdése.
Akár 20 százalékos FPS növekedést is elérhetnénk, ha a Valve berakná a Post Processing ki-be kapcsolásának lehetőségét.
Mi az a Post Processing?
A funkció alapvetően olyan, mint egy instagram filter a játékban, ami segít kissé telítettebbé, színesebbé tenni a játékot és a mapokat. A funkció azonban természetesen erőforrást is igényel, ami miatt bizony a játékosok esetenként kevesebb FPS-t tapasztalnak. Így régóta szeretnék kérni a Valve-tól, hogy ki lehessen kapcsolni ezt a funkciót.
Egyesek szerint nem csak több FPS lenne elérhető a funkció kikapcsolásával, de a pályák is szebbek lennének nélküle. Egyesek szerint kikapcsolásával átlagosan plusz 30-40 FPS-t kapnánk. Persze vannak olyanok is, akik csak legyintenek rá, és baromságnak tartják.
A funkcióhoz egyébként már egy parancs is létrejött, ami persze nem hivatalosan segít kipróbálni, hogy milyen eredmények érhetők el nélküle. Mindenhol látható, hogy jelentősen megnő az FPS, ha a Post Processing ki van kapcsolva.
Persze ez a parancs nem használható olyan játékmódokban, ahol az sv_cheats nincs engedélyezve. Így sokan csak álmodozhatnak arról, hogy egyszer bekerül a kikapcsoló funkció. Jól tudjuk, hogy a fent említett posztok és videók már nagyon régiek, hiszen a közösség már 8 éve foglalkozik a témával.
A Valve azonban még mindig nem segítette meg a játékosokat egy friss funkcióval. Szükség lenne rá, vagy szerintetek baromság?
2024.04.02. – Április harmadikán élesedik a Warzone és Modern Warfare III legújabb frissítése. Nem csak egy…
2024.04.02. – Az elmúlt időszakban aranykorukat élik a gamer monitorok. A legutóbbi elemzések, kutatások kimutatták, hogy…
2024.04.02. – Hosszú évekig a 60 Hz-es LCD monitorok uralták a piacot. Ez azt jelenti,…
2024.04.02. – Az Intel processzorokban hosszú évek óta találkozhatunk grafikus magokkal, ám ezek kifejezetten gyenge egységek…
2024.04.02. – A Call of Duty: Warzone és Modern Warfare II fejlesztői még a 2023-as…
2024.04.02. - Amikor előkerül az örökzöld téma, hogy PC-t, vagy konzolt vegyen az ember, előbbi…